Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Koszalin: DRUK WYDAWNICTW
Numer ogłoszenia: 44264 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury 105 w Koszalinie , ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 347 57 01, faks 0-94 342 26 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck105.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK WYDAWNICTW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa imprezy Rodzaj druku Nakład Format Kolor Papier g/m Projekt Dni Koszalina afisze 200 A2 4+0 kreda 115 CK105 plakaty 100 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 ulotki 35 000 DL 4 + 4 kreda 115 CK105 Hanza Jazz Festiwal-plakaty 200 B2 4 + 0 kreda 115 CK105 ulotki 5000 DL 4+4 Kreda 130 CK105 foldery/programy 1500 A4/3 4 + 1 kreda 150 CK105 zaproszenia 150 DL 4+1 kreda 200 CK105 afisze z programem 200 B2 4+1 kreda 115 CK 105 dyplom 60 A4 4+0 kreda 20 CK 105 identyfikatory 100 A6 4+0 kreda 200 CK 105 Festiwal Akordeonowy- plakaty100 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 ulotki 1000 DL 4 + 1 kreda 130 CK105 afisze z programem 200 A2 4+1 kreda 115 CK 105 zaproszenia 100 DL 4+4 kreda 200 CK 105 Festiwal Pieśni Religijnej-plakaty200 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 plakaty 100 B1 4+1 kreda 115 CK105 Majówka programy 2000 DL 4+1 kreda 115 CK105 afisze 200 A2 4+0 kreda 115 CK105 plakaty 100 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 Wystawy w Bałtyckiej Galerii Sztuki-katalogi 8 x 200 200 x 260,5 4 + 4 okładka-kreda 250, środek-kreda 150 CK105 zaproszenia 600 DL 4 + 4 kreda 130 CK105 plakaty 100 A3 4 + 0 kreda 115 CK105 Festiwal rockowy GENERACJA- plakaty 200 B1 4 + 0 kreda 115 CK105 afisze 200 B2 4+0 kreda 115 CK105 ulotki 5000 A6 4+4 kreda 115 CK105 identyfikatory 200 A6 4+0 Kreda 200 CK 105 Ulica Smaków- plakaty 100 B2 4+0 kreda 115 CK105 dyplomy 15 A4 4+4 kreda 300 CK105 foldery 400 A4/3 4+4 kreda 200 CK105 afisze z programem 200 B2 4+0 kreda 115 CK 105 identyfikatory 60 A6 4+0 kreda 200 CK 105 Festiwal Młodzi i Film - plakat400 B1 4 + 0 kreda 130 CK105 afisze z programem 4x50 B1 4+0 kreda 130 CK 105 afisze muzyczne 4x50 B1 4+0 kreda 130 CK 105 zaproszenia na impr.specjalne 4x400 DL 4+1 kreda 150 katalogi 800 210x210 4 + 4 1. strony środkowe kreda mat 135 (ok.120 stron); 2. strony reklamowe kreda mat 135 ( ok. 12 stron ) 3.okładka - kreda 300 CK105 ulotki na plebiscyt publiczności 15x500 A6 4 + 1 kreda 115 CK105 zaproszenia 1000 DL 4 + 4 kreda 300 CK105 (2x500) programy dla gości 500 75x150 4+4 kreda 150 CK105 (ok. 24 strony) - szyte + oczko na smycz wkładka bankietowa 1000 DL 4+0 kreda 150 CK105 (2x500) dyplomy 30 A4 4+0 kreda 300 CK105 programy dla widzów4 000 A4/3 4+4 kreda 115 CK105 gazeta klaps 4x300 A4 - 6 stron 4+4 offset 90 CK 105 Kino Kryterium- repertuar-afisz 2 000 (50x4x10)(szt/tyg./m-ce) A3 4 + 0 offset 90 CK105 DKF repertuar - plakat 400 (40x10)(szt/m-ce) A3 4 + 0 offset 90 CK105 repertuar-ulotka 2 500 ( 250x10)(szt/m-ce) DL 4+ 4 offset 90 CK105 Plakaty ogólne plakaty 5x100 A2 4+4 kreda 115 CK105 afisze 5x100 A3 1+0 kreda 115 CK105 programy/afisze 5x100 A3 4+0 kreda 115 CK105 Ulotki ogólne ulotki 10x500 DL 4+ 4 kreda 115 CK105 Imprezy CK105 bilety 1 500 210x70, szyte po 50 szt.4+0 offset 90 CK105 Wizytówki 3 000 (30x100) 8,5x4,5 cm 4+0 kreda mat 240 CK105 Zaproszenia ogólne 5x200 DL 4 + 0 kreda 200 CK105 Wymagania szczegółowe: Kino Kryterium - zamawiający przekaże informacje do druku ( repertuar: ulotka i plakat ) w każdy wtorek do godz. 16.00. Zleceniobiorca dostarczy gotowe ulotki i plakaty w każdą środę do godz.20.00. Druki będą przedstawiane zleceniodawcy w każdą środę do godz. 12.00 (do akceptacji pocztą elektroniczną.) Młodzi i film - gazeta Klaps będzie dostarczana do godziny 9.00, odbiór gazety najpóźniej do godz. 10.30. Wymagania ogólne: Zleceniobiorca dostarczy zamówione materiały do CK105 na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania poszczególnych usług..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający musi spełnić warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. tj, 1) posidać uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówiena, 3) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielnie zamówienia Ocena spełniania nwarunków wymaganych od Wykonanwców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy w tym okresie, zrealizowania co najmniej 3 usług w zakresie druku wydawnictw o wartości co namniej 10.000zł każde. Ocena spełniania nwarunków wymaganych od Wykonanwców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadający niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania nwarunków wymaganych od Wykonanwców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokument potwierdzający wysokośc obrotów netto za ostani rok obrotowy. Ocena spełniania nwarunków wymaganych od Wykonanwców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ck105.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury 105 w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 105 - 75-001 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury 105 w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 105 - 75-001 Koszalin pok. 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DRUK Wydawnictw Hanza Jazz Festiwal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hanza Jazz Festiwal plakaty 200 B2 4 + 0 kreda 115 ulotki 5000 DL 4+4 Kreda 130 foldery/programy 1500 A4/3 4 + 1 kreda 150 zaproszenia 150 DL 4+1 kreda 200 afisze z programem 200 B2 4+1 kreda 115 dyplom 60 A4 4+0 kreda 200 identyfikatory 100 A6 4+0 kreda 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk wydawnictw - GENERACJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festiwal rockowy GENERACJA plakaty 200 B1 4 + 0 kreda 115 afisze 200 B2 4+0 kreda 115 ulotki 5000 A6 4+4 kreda 115 identyfikatory 200 A6 4+0 Kreda 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk wydawnictw - Ulica Smaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Smaków plakaty 100 B2 4+0 kreda 115 dyplomy 15 A4 4+4 kreda 300 foldery 400 A4/3 4+4 kreda 200 afisze z programem 200 B2 4+0 kreda 115 identyfikatory 60 A6 4+0 kreda 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk Wydawnictw - Młodzi i Film.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festiwal Młodzi i Film 400 B1 4 + 0 kreda 130 plakaty afisze z programem 4x50 B1 4+0 kreda 130 afisze muzyczne 4x50 B1 4+0 kreda 130 zaproszenia na impr.specjalne 4x400 DL 4+1 kreda 150 katalogi 800 210x210 4 + 4 1. strony środkowe kreda mat 135 (ok.120 stron) 2. strony reklamowe kreda mat 135 ( ok. 12 stron ) 3.okładka - kreda 300 ulotki na plebiscyt publiczności 15x500 A6 4 + 1 kreda 115 zaproszenia 1000 DL 4 + 4 kreda 300 (2x500) programy dla gości 500 75x150 4+4 kreda 150 (ok. 24 strony) - szyte + oczko na smycz wkładka bankietowa 1000 DL 4+0 kreda 150 (2x500) dyplomy 30 A4 4+0 kreda 300 programy dla widzów 4 000 A4/3 4+4 kreda 115 gazeta klaps 4x300 A4 - 6 stron 4+4offset 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Druk wydawnictw - Kino Kryterium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kino Kryterium repertuar-afisz 2 000 (50x4x10)(szt/tyg./m-ce) A3 4 + 0 offset 90 DKF repertuar - plakat 400 (40x10)(szt/m-ce) A3 4 + 0 offset 90 repertuar-ulotka 2 500 ( 250x10)(szt/m-ce) DL 4+ 4 offset 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DRUK Wydawnictw - imprezy organizowane przez CK 105.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dni Koszalina afisze 200 A2 4+0 kreda 115 plakaty 100 A2 4 + 0 kreda 115 ulotki 35 000 DL 4 + 4 kreda 115 Festiwal Akordeonowy plakaty 100 A2 4 + 0 kreda 115 ulotki 1000 DL 4 + 1 kreda 130 afisze z programem 200 A2 4+1 kreda 115 zaproszenia 100 DL 4+4 kreda 200 Festiwal Pieśni Religijnej plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 plakaty 100 B1 4+1 kreda 115 Majówka programy 2000 DL 4+1 kreda 115 afisze 200 A2 4+0 kreda 115 plakaty 100 A2 4 + 0 kreda 115 Wystawy katalogi 8 x 200 200 x 260,5 4 + 4 okładka-kreda, 250, środek-kreda 150 zaproszenia 600 DL 4 + 4 kreda 130 plakaty 100 A3 4 + 0 kreda 115 Plakaty ogólne plakaty 5x100 A2 4+4 kreda 115 afisze 5x100 A3 1+0 kreda 115 programy/afisze 5x100 A3 4+0 kreda 115 Ulotki ogólne ulotki 10x500 DL 4+ 4 kreda 115 Imprezy CK105 bilety 1 500 210x70, szyte po 50 szt. 4+0 offset 90 Wizytówki wizytówki 3 000 30x100 8,5x4,5 cm 4+0 kreda mat 240 Zaproszenia ogólne zaproszenia 5x200 DL 4 + 0 kreda 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.