eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecremont nawierzchni jezdni ul. Marszałka Edwarda Rydza - Śmigłego w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-29

POZYCJA 44254

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: remont nawierzchni jezdni ul. Marszałka Edwarda Rydza - Śmigłego w Sosnowcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, mgr inż. Wojciech Guzik, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296 -05-08, fax +48 32 296 -07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, mgr Monika Ziółkowska - Makarenko, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 208, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-04-99, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski, mgr inż. Wojciech Guzik, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-05-08, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:remont nawierzchni jezdni. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni jezdni ul. Marszałka Edwarda Rydza - Śmigłego w Sosnowcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ul. Marszałka Edwarda Rydza - Śmigłego w Sosnowcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje: - remont nawierzchni asfaltobetonowej jezdni ul. Marszałka Edwarda Rydza Śmigłego w Sosnowcu - wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zestawienie powierzchni: a) ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej (warstwa ścieralna) [BA] - 584,50 m2, b) ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej odpornych na koleinowanie - 4.743,50 m2, c) ułożenie geosiatki - 1.749,00 m2, d) ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej (warstwa wiążąca) - 38,00 m2, e) regulacja urządzeń (włazy kanałowe i kratki ściekowe) - 7 sztuk, f) remont przykanalików - 32,00 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca wraz z ofertą ma złożyć oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji do Prezydenta Miasta Sosnowca o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzona zgodnie z wymogami art.24 ust.4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz.628 z późn. zm.). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 01.08.2001r. do 31.07.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 robót branży drogowej, każda o zakresie minimum 7.115,00 m2 - o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny. Nie udokumentowany wykaz nie zostanie uznany za właściwy dokument a oferta zostanie z tego powodu odrzucona. 5. Informacja o zatrudnieniu - w tym celu należy przedstawić zestawienie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca w wykazie wskaże osoby do: - pełnienia funkcji kierownika budowy - (co najmniej 1 osoba) - osoba ta - powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej, wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Zmiana spośród pozostałych wskazanych osób kierownictwa budowy wymagać będzie złożenia pisemnego powiadomienia o planowanych zmianach, - kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych - osoba ta winna posiadać szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień winny być załączone do wykazu personelu kierowniczego. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wymagane jest dysponowanie: walcem statycznym samojezdnym, walcem statycznym samojezdnym ogumionym, frezarką do nawierzchni drogowych, samochodem samowyładowczym 5-10t, skrapiarką do bitumu, rozkładarką mas bitumicznych, szczotką mechaniczną, piłą do cięcia szczelin, koparką samojezdną. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania sprzętem. 7. Dane finansowe. Należy złożyć: 7.1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3. 7.2. oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stanowiącej załącznik do oferty. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą 6-cio cyfrową - licząc cyfry przed przecinkiem, 7.3. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - stanowiącą (y) załącznik do oferty. 8. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi: 8.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik do oferty, 8.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik do oferty, 8.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik do oferty. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz. 9. Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania robót wraz z dokumentem gwarancyjnym. 10. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o roboty oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 11. Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót. 12. Kosztorys ofertowy (wzór). 13. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Oświadczenie o wniesieniu wadium w wysokości 3.410,55 zł - zgodnie. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniądz do oświadczenia należy dołączyć kserokopię dokumentu wniesionego wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 3.410,55 zł. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Wykonawca, który nie wniósł w wymaganym terminie wadium zostaje wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, ING Bank Śląski, Nr 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 14 z potwierdzeniem Samodzielnego Referatu Budżetowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, że na konto Gminy wpłynęło wadium lub Wykonawca wniósł je w innej dopuszczalnej formie. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy : 1.1.Posiadają: 1.1.1. uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.1.2. uregulowany sposób postępowania z odpadami zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.). 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania: a) wykonali co najmniej 5 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 5 robotnikami w produkcji budowlano-montażowej oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branżach będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych. c) dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie w oparciu o zapisy zawarte w załącznikach oraz dokumentach. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia - według druku ZP-17- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87, poz. 606 z 2006r.). Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą ma złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji do Prezydenta Miasta Sosnowca o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzona zgodnie z wymogami art.24 ust.4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz.628 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 01.08.2001r. do 31.07.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 robót branży drogowej, każda o zakresie minimum 7.115,00 m2 - o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny. Nie udokumentowany wykaz nie zostanie uznany za właściwy dokument a oferta zostanie z tego powodu odrzucona. 5. Informacja o zatrudnieniu - w tym celu należy przedstawić zestawienie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca w wykazie wskaże osoby do: - pełnienia funkcji kierownika budowy - (co najmniej 1 osoba) - osoba ta - powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej, wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Zmiana spośród pozostałych wskazanych osób kierownictwa budowy wymagać będzie złożenia pisemnego powiadomienia o planowanych zmianach, - kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych - osoba ta winna posiadać szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień winny być załączone do wykazu personelu kierowniczego 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wymagane jest dysponowanie: walcem statycznym samojezdnym, walcem statycznym samojezdnym ogumionym, frezarką do nawierzchni drogowych, samochodem samowyładowczym 5-10t, skrapiarką do bitumu, rozkładarką mas bitumicznych, szczotką mechaniczną, piłą do cięcia szczelin, koparką samojezdną. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania sprzętem. 7. Dane finansowe. Należy złożyć: 7.1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3. 7.2. oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stanowiącej załącznik do oferty. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą 6-cio cyfrową - licząc cyfry przed przecinkiem, 7.3. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi: 8.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz. 9. Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania robót - wraz z dokumentem gwarancyjnym. 10. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o roboty oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 11. Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót) . 12. Kosztorys ofertowy (wzór). 13.Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Oświadczenie o wniesieniu wadium w wysokości 3.410,55 zł. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniądz do oświadczenia należy dołączyć kserokopię dokumentu wniesionego wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 77,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20, I piętro, pokój 221, 41-200 Sosnowiec.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.