eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego i podstawowego oprogramowania w ramach projektu Phare 2003/005-710.02.01 "Wdrożenie Strategii Bezpieczeństwa Żywności"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44242

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i podstawowego oprogramowania w ramach projektu Phare 2003/005-710.02.01 "Wdrożenie Strategii Bezpieczeństwa Żywności" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, do kontaktów: Diana Kamieniarz - Zastępca Dyrektora, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 4509890, fax +48 22 4509905, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Maria Flis, Dział IV - Pion Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 4509882, fax +48 22 4509905, e-mail: mariaf@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Maciej Ostrowski - Recepcja Pionu Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 4509885, fax +48 22 4509905, e-mail: mostrowski@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i podstawowego oprogramowania w ramach projektu Phare 2003/005-710.02.01 "Wdrożenie Strategii Bezpieczeństwa Żywności". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i podstawowego oprogramowania w ramach projektu Phare 2003/005-710.02.01 Wdrożenie Strategii Bezpieczeństwa Żywności, obejmująca: Część 1 Pozycja 1a - Komputer osobisty PC (CPV 30213000-5) Pozycja 1b - Dodatkowe oprogramowanie (CPV 30241000-0) Pozycja 2 - 17'' Monitor LCD (CPV 30231250-4) Pozycja 3 - UPS dla komputera osobistego PC (CPV 30200000-1) Część 2 Pozycja 1a - Notebook (CPV 30213100-6) Pozycja 1b - Dodatkowe oprogramowanie (CPV 30241000-0) Część 3 Pozycja 1 - Serwer RISC/Unix - RDBMS serwer (CPV 30261000-6) Pozycja 2 - Serwer RISC/Unix - Application serwer (CPV 30261000-6) Część 4 Pozycja 1 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa (CPV 30240000-3) Pozycja 2 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa (agent RDBMS) (CPV 30240000-3) Pozycja 3 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa (agent WebSphere AS) (CPV 30240000-3) Pozycja 4 - Oprogramowanie Lotus Notes (CPV 30240000-3) Część 5 Pozycja 1 - Oprogramowanie klienta VPN (CPV 30240000-3) Pozycja 2 - Upgrade phion netfence connect z wersji 10IP do 25IP (CPV 30240000-3). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska - 86 miejsc dostawy we wszystkich 16 województwach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część 1 Pozycja 1 a) 99 sztuk, b) 99 sztuk Pozycja 2 - 99 sztuk Pozycja 3 - 99 sztuk Część 2 Pozycja 1 a) 4 sztuki, b) 4 sztuki Część 3 Pozycja 1 - 1 sztuka Pozycja 2 - 1 sztuka Część 4 Pozycja 1 - 4 sztuki Pozycja 2 - 2 sztuki Pozycja 3 - 2 sztuki Pozycja 4 - 123 sztuki Część 5 Pozycja 1 - 200 sztuk Pozycja 2 - 16 sztuk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na poszczególne części wynosi: Część 1 - 8 000 PLN, Część 2 - 400 PLN, Część 3 - 2 600 PLN, Część 4 - 2 000 PLN, Część 5 - 2 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności zgodne z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą Pzp 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 Ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek opisany w pkt 1 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek opisany w pkt 2 musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla każdej części zamówienia wg formuły 0-1 "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.,24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i pkt 4 - 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 113796 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL 2003/005-710.02.01.02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - 12,5 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka/za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki ponosi Wykonawca). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 15:00, Miejsce: jak w p. I.1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare PL 2003/005-710.02.01 Wdrożenie Strategii Bezpieczeństwa Żywności. 4) Informacje dodatkowe: Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.24.10.00, 30.23.12.50, 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 1 Pozycja 1 a) Komputer osobisty PC, b) Dodatkowe oprogramowanie Pozycja 2 - 17" Monitor LCD Pozycja 3 - UPS dla komputera osobistego PC. 3) Zakres lub wartość: Część 1 Pozycja 1 a) 99 sztuk, b) 99 sztuk Pozycja 2 - 99 sztuk Pozycja 3 - 99 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00, 30.24.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 2 Pozycja 1 - a) Notebook, b) Dodatkowe oprogramowanie. 3) Zakres lub wartość: Część 2 Pozycja 1 - a) 4 sztuki, b) 4 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 3 Pozycja 1 - Serwer RISC/Unix - RDBMS serwer Pozycja 2 - Serwer RISC/Unix - Application serwer. 3) Zakres lub wartość: Część 3 Pozycja 1 - 1 sztuka Pozycja 2 -1 sztuka 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 4 Pozycja 1 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa Pozycja 2 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa (agent RDBMS) Pozycja 3 - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa (agent WebSphere AS) Pozycja 4 - Oprogramowanie Lotus Notes. 3) Zakres lub wartość: Część 4 Pozycja 1 - 4 sztuki Pozycja 2 - 2 sztuki Pozycja 3 - 2 sztuki Pozycja 4 - 123 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 5 Pozycja 1 - Oprogramowanie klienta VPN Pozycja 2 - Upgrade phion netfence connect z wersji 10IP do 25IP. 3) Zakres lub wartość: Część 5 Pozycja 1 - 200 sztuk Pozycja 2 - 16 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.