Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: przetarg nieograniczony na dostawę i instalację projektorów multimedialnych - 7 partii Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, do kontaktów: Joanna Ruszczyńska, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, www.amu.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział Głównego Inżyniera UAM, Joanna Ruszczyńska, ul. Grunwaldzka 6, 61-780 Poznań, tel. 061 8291276, fax 061 8291103. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział Głównego Inżyniera UAM, Joanna Ruszczyńska, ul. Grunwaldzka 6, 61-780 Poznań, tel. 061 8291276, fax 0618291103. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział Głównego Inżyniera UAM, Joanna Ruszczyńska, ul. Grunwaldzka 6, 61-780 Poznań, tel. 061 8291276, fax 061 8291103. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę i instalację projektorów multimedialnych - 7 partii. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 23 projektory multimedialne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań, Kalisz, Stara Łubianka k. Piły. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 23 projektory multimedialne. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Całkowita kwota wadium: 1990 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność po realizacji zamówienia w terminie nie krótszym niż 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. ma do dyspozycji odpowiednią ilość wykwalifikowanego personelu w celu realizacji zamówienia, jak również zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, którego dotyczy oferta, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawcą jest podmiot zbiorowy; 4) jeżeli wykonawcą jest spółka cywilna, należy dołączyć oryginał umowy spółki lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z formularzem w SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 907/PN/35/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.10.2005, godzina 12:00, Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego UAM, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, p. 47.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 8 projektorów multimedialnych. 3) Zakres lub wartość: 8 projektorów multimedialnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 4 projektory multimedialne. 3) Zakres lub wartość: 4 projektory multimedialne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 6 projektorów multimedialnych. 3) Zakres lub wartość: 6 projektorów multimedialnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 projektor multimedialny. 3) Zakres lub wartość: 1 projektor multimedialny 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 projektor multimedialny. 3) Zakres lub wartość: 1 projektor multimedialny 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 projektor multimedialny. 3) Zakres lub wartość: 1 projektor multimedialny 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.3 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 2 projektory multimedialne. 3) Zakres lub wartość: 2 projektory multimedialne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługa nadzoru autorskiego, serwisu, konserwacji oraz nadzoru eksploatacyjnego oprogramowania aplikacji Impuls oraz Eskulap"
- Dostawa mebli i wyposażenia sal chorych do wymogów SANEPID-u Filia nr 3
- Dostawa zestawów do znakowania radiofarmaceutyku ( 68Ga-PSMA-11) gozetotyd
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





