Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa 2 szt. aparatów do krążenia pozaustrojowego (płuco - serce) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Górnośląskie Centrum Medyczne Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: inż. Mirosław Graczyński, Bogusława Wójcik, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, fax 032 3598480, 2028754, e-mail: gcm-przetargi@slam.katowice.pl, w.w.w.gcm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 szt. aparatów do krążenia pozaustrojowego (płuco - serce). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 2 szt. aparatów do krążenia pozaustrojowego (płuco - serce). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Termin realizacji do 20.12.2005r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 18.692 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Minimum 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Nie podlega wykluczeniu na podstawie art 22 oraz spełnia wymagania zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy DZ.U z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71 poz. 645. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: j/w. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: j/w. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 75 % Jakość 25 % Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/155/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.10.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 12.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.10.2005, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat do krążenia pozaustrojowego - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: pozycja 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat do krążenia pozaustrojowego - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: pozycja 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Częściowa wymiana stolarki okiennej oraz remont okien drewnianych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- "Zakup i dostawa podręcznego analizatora substancji narkotycznych metodą bezkontaktową ( spektrometr RAMANA) "
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby biura WFOŚiGW w Katowicach".
- Dostawa mobilnych kabin akustycznych
- Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek: CBZC, Centralnego Biura Śledczego Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz jednostek Policji podległych KWP w Katowicach
- "KPP w Żywcu - remont dachu i konstrukcji wsporczej zespołu garaży wyłączonych z użytku zgodnie z posiadaną ekspertyzą oraz podłogi w części garażu" w systemie 'zaprojektuj i wybuduj'
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 pakiety - powtórzony
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach realizacji planu zakupowego Zespołu Szpitali Miejskich
- Wykonanie prac adaptacyjno - modernizacyjnych pomieszczeń SOR w ramach realizacji inwestycji pn. "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału ratunkowego"
- Dostawa odczynników laborat. sprzętu laborat. j.u., wyrobów med. j.u., rękawów i torebek do sterylizacji, papierów rejestracyjnych EKG, KTG, USG, podkładów i serwet j.u., wzierników ginekolog.
- Dostawa urządzeń do obrazowania, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-080/2025
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.