eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa jałowych pakietów zabiegowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Ełk: Dostawa jałowych pakietów zabiegowych
Numer ogłoszenia: 442048 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp.zo.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jałowych pakietów zabiegowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pakiet zabiegowy nr1 Kompresy 10 cm x 10 cm 12 W 17N- 2x20 szt. Serweta 60 cm x 60 cm 4W 17N z tasiemka - 6 szt. Z nitką RTG 350 2 Pakiet zabiegowy nr 2 Kompresy 10x10 cm 12W 17N- 5x20 szt Serweta 50x50 cm 4W 17N RTG - 10 szt. Seton 5cmx2m 4W 17N RTG - 4 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N - 1x20 szt. Tupfery fasolki 15x15 cm 17N - 1x10 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt.z nitką RTG 60 3 Pakiet zabiegowy nr 3 Kompresy 10x10 cm 12W 17N- 2x20 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N - 1x20szt. Tupfery fasolki 15x15 cm 17N - 1x 6 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt.z nitką RTG 120 4 Pakiet zabiegowy nr 4 Kompresy 7,5x7,5 cm 12W 17N - 2x10 szt. Serweta 45x45 cm 4W 17N - 1 szt. Seton 5cmx1m 4W 17N - 1 szt. Opaska dziana 10cmx4m - 1 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt. Z nitką RTG 350 5 Pakiet zabiegowy 5 Kompresy 7,5x7,5 12W 17N - 4x20szt. Tupfery fasolki 15x15 17N - 1x40 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N - 1x20 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt.z nitką RTG 100 6 Pakiet zabiegowy nr 6 Kompresy 7,5x7,5 cm 12W 17N - 2x20 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N - 1x20 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt.z nitką RTG 100 7 Pakiet zabiegowy nr 7 Kompresy 10x10 cm 12W 17N - 4x20 szt. Serweta 50x50 cm 4W 17N z tasiemką- 4 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N - 1x20 szt Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt.z nitką RTG 120 8 Pakiet zabiegowy nr 8 Kompresy 7,5x7,5 cm 8W 17N - 3x20 szt. Tupfery fasolki 15 x 15 cm - 6 szt. Serweta 45x45 cm 4W 17N - 3 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 4 szt. Z nitką RTG 50 9 Pakiet zabiegowy nr 9 Kompresy 10x10 cm 16W 17N - 4x20 szt. Kompresy 10x20 cm 12W 17N - 2x5 szt. Serweta 45x45 cm 4W 17N - 6 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N - 6 szt.z nitką RTG 30 10 Pakiet zabiegowy nr 10 Kompresy 7,5x7,5 cm 8W 17N - 6 szt. Tupfery rożki 18x18 cm 17N- 4 szt. 2250 11 Pakiet zabiegowy nr 11 Kompresy 7,5x7,5 cm 8W 17N - 5 szt. Tupfery kule 30x30 cm 17N- 4 szt. 1200 12 Kompresy wysokochłonne Kompresy wysokochłonne 10 x 20 a 1szt 1200 13 Serweta nr 1 Serweta z gazy 17 nitkowej 4W z nitką RTG 50cmx50cm - 6 szt 700 14 Serweta nr 2 Serweta z gazy 17 nitkowej 4W z nitką RTG 50cmx50cm - 4 szt 700 15 Serweta nr 3 Serweta z gazy 17 nitkowej 6W 50cm x 50cm z nitką RTG - 2 szt 600 16 Seton nr 1 Seton 5 cm x 2m 4W 17N- 1 szt.sterylne 250 17 Seton nr 2 Seton 1cm x 1m 4W 17N- 1 szt.sterylne 50 18 Seton nr 3 Seton 2cm x 1m 4W 17N- 1 szt.sterylne 50 19 Seton nr 4 Seton 5 cm x 2m 4W 17N- 1 szt. z nitką RTG (sterylne) 120 20 Seton nr 5 Seton 7,5 cm x 2m 4W 17N- 1 szt. z nitką RTG (niesterylne) 100 21 Podkład ginekologiczny Podkład ginekologiczny 9cm x 34 cm (niesterylne) 16000 22 Podkład ginekologiczny Podkład ginekologiczny 7,5cm x 27 cm (niesterylne) 4000 RAZEM: PAKIET II 1 Pakiet kompresów nr 1 Sterylne kompresy z włókniny 40 gramów 6 warstw włókniny: w rozmiarze 40 cm x 20 cm op 2 szt 3000 2 Pakiet kompresów nr 2 Sterylne kompresy z włókniny 40 gramów z przecięciem do połowy 4 warstwowe w kształcie Y: 10cm x 10cm - 2 szt 750 3 -//- 7,5cm x 7,5cm - 2 szt 1250 4 -//- 5cm x 5cm - 2 szt 200 RAZEM: PAKIET III 1 Pakiet kompresów nr 3 Kompresy 5x 5 cm 8W 17N - 5 szt. 38000 2 Pakiet kompresów nr 4 Kompresy 7,5 x 7,5 cm 8W 17N - 5 szt. 45000 3 Pakiet kompresów nr 5 Kompresy 7,5x7,5 cm 12W 17N - 10 szt. Wiązane nitką bawełnianą lub taśmą papierową 7500 4 Pakiet kompresów nr 6 Kompresy 7,5x7,5 cm 12W 17N - 20 szt. z nitką RTG. Wiązane nitką bawełnianą lub taśmą papierową 500 5 Pakiet kompresów nr 7 Kompresy 7,5x7,5 cm 12W 17N - 40 szt.z nitką RTG. Wiązane nitką bawełnianą lub taśmą papierową 250 6 Pakiet kompresów nr 8 Kompresy 10x 10 cm 8W 17N - 5 szt. 27500 7 Pakiet kompresów nr 9 Kompresy 10x 10 cm 12W 17N - 20 szt. Z nitką RTG. Wiązane nitką bawełnianą lub taśmą papierową 500 8 Pakiet kompresów nr 10 Kompresy 10x 10 cm 12W 17N - 40 szt. Z nitką RTG. Wiązane nitką bawełnianą lub taśmą papierową 550.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19 - Kompresy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie Pakiet 1 - 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100) Pakiet 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 3 - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 do terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem (Za odpowiadające rodzajem uznaje się tożsame lub podobne dostawy jałowych pakietów zabiegowych) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % złożonej oferty na dany pakiet Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1)Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada i dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. Deklaracja Zgodności oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dokumenty te muszą być opisane ze wskazaniem pakietu i pozycji, której dotyczą) b) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (jeśli pierwszy wpis dokonano na terenie RP) 2) Dokument lub oświadczenie producenta w tym zakresie, potwierdzające walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1- Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 2) Uzupełniony załącznik nr 3 - wzór oferty. 3) Uzupełniony załącznik nr 4 - wzór dostaw. 4) Uzupełniony załącznik nr 5- oświadczenie art.22, art.24

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego. 2.Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24; 19-300 Ełk,Sekretariat pok.027/A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24; 19-300 Ełk,Sekretariat pok. 504.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.