eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówprzebudowa obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej ul. Plac Wolności 1



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44197

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej ul. Plac Wolności 1

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Jan Zając, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582805, fax 017 8582809, e-mail: j.zajac@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji Zespół ds. Zamówień Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (0-7)8582194, fax (0-17)8582193, e-mail: j.zajac@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Wojewódzka Policji Zespół ds. Zamówień Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (0-17)8582194, fax (0-17)8582193, e-mail: j.zajac@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji Zespół ds. Zamówień Publicznych, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (0-17)8582194, fax (0-17)8582193, e-mail: j.zajac@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej ul. Plac Wolności 1. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie dachów w części B i C budynku ( zamiana dachu płaskiego na dach o większym nachyleniu połaci) 2. wykonanie adaptacji stołówki w części C budynku na pomieszczenia biurowe i świetlicę 3. wykonanie termorenowacji w części A, B, C budynku wraz z kolorystyką 4. przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej 5. odwodnienie budynku wraz z zabezpieczeniem przeciwwodnym piwnic 6. rozbiórka składu opału 7. wykonanie czerpni powietrza 8. wykonanie instalacji c.o., wod-kan. w części C budynku 9. wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej 25 w części A i C budynku 10. wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej w części C, obejmującej następujące instalacje: oświetleniową, siłową, ppoż, przyzywową w części A, alarmową w częsci A, domofonową i zamków szyfrowych, sieć strukturalną VI kat. w częsci C 11. wykonanie zadaszenia na agregat prądotwórczy 12. wykonanie 1 pomieszczenia dla zatrzymanych w części A budynku 13. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych 14. wykonanie modernizacji pomieszczeń w budynku 15. wykonanie ogrodzenia i placu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kolbuszowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamowienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 113 poz. 26433 z 07.06.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.09.2005, cena - 196. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2005, godzina 12:30, Świetlica KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek A.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.