Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 44197 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Błonie: Dostawa środków ochrony roślin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, krajowy numer identyfikacyjny
7948000040, ul.
Radzików
,
05870
Błonie, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 253 715, e-mail
m.kozlowski@zdhar.pl, faks
227 253 715.
Adres strony internetowej (URL): www.zdhar.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zdhar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zdhar.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Bezpośrednio doręczyć do Zamawiającego zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony roślin
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony roślin, stymulatorów wzrostu i nawozów dolistnych dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików. Lp. Nazwa środek ochrony roślin Wielkość opakowania -jedn. miary Planowane zapotrzebowanie na rok 2017 Termin realizacji 1 2 3 4 5 ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE Zadanie 1 Atlantis 12 OD 5-20l. 105 10.04.2017 Zadanie 2 Belvedere Forte 400 SE 5-20l. 85 10.04.2017 Zadanie 3 Cornmax 334 SE 5-20l. 55 10.04.2017 Zadanie 4 Gallup360 SL 5-20l. 300 30.05.2017 Zadanie 5 Gold 450 EC 5-20l. 95 10.04.2017 Zadanie 6 Goltix-S 700 SC 5-20l. 160 10.04.2017 Zadanie 7 Goltix Titan 565 SC 5-20l. 90 10.04.2017 Zadanie 8 Lumax 537,5 SE 5-20l. 340 10.04.2017 Zadanie 9 Mustang Forte 195 SE 1-20l. 180 10.04.2017 Zadanie 10 Monarchi 110EW 1-5l. 35 10.04.2017 Zadanie 11 Nixon 050SG 80-400g 5,6kg 30.04.2017 Zadanie 12 Nicogan 040SC 5-20l. 80 10.04.2017 Zadanie 13 Pyramin Turbo 520SC 5-20l. 260 10.04.2017 Zadanie 14 Rimel 25 SG 60-300g 4,2kg 30.04.2017 Zadanie 15 Safari 50 WG 120g 1,44kg 30.04.2017 Zadanie 16 Targa Super 050 5-20l. 70 30.04.2017 Zadanie 17 Torero 500 SC 5-20l. 340 10.04.2017 II. Środki owadobójcze Zadanie 18 Bulldock 025 EC 1-5l. 70 10.04.2017 Zadanie 19 Fastac Active 050 ME 1-5l. 30 10.04.2017 Zadanie 20 Inazuma 130 WG 0,5-1 kg 15kg 10.04.2017 Zadanie 21 Mospilan 20 SP 16,992 17,4 10.04.2017 Zadanie 22 Pyrinex 480 EC 5-20l. 220 10.04.2017 III. Środki grzybobójcze Zadanie 23 Adexar Plus 5-10l 60 30.04.2017 Zadanie 24 Artemis 450EC 5-20l 280 10.04.2017 Zadanie 25 Capalo 337,5 SE 5-20l. 40 10.04.2017 Zadanie 26 Caryx 240 SL 5-20l. 130 10.04.2017 Zadanie 27 Mirador Forte 160 EC 5-20l 240 30.04.2017 Zadanie 28 Osiris 65 EC 5-20l. 110 30.04.2017 Zadanie 29 Pictor 400 SC 5-10 l. 90 30.04.2017 Zadanie 30 Topsin M 500 SC 5-10 l. 100 30.04.2017 Zadanie 31 Toprex 375 SC 5-20 l. 45 10.04.2017 Zadanie 32 Yamato 303 SE 25l. 300 10.04.2017 Zadanie 33 Zaprawa Maxim 025 FS 20-200 l. 400 30.04.2017 IV. Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu Zadanie 34 ADOB Bor 20l. 480 10.04.2017 Zadanie 35 ADOB Zn IDHA 10kg 40 10.04.2017 Zadanie 36 Antywylegacz płynny 725 SL 5-20l. 200 30.04.2017 Zadanie 37 Asahi SL 5-20 40 10.04.2017 Zadanie 38 Atpolan 80 EC 5-20l. 70 30.04.2017 Zadanie 39 Basfoliar 2.0 12-4-6+S 5-20l. 240 10.04.2017 Zadanie 40 Basfoliar 2.0 6-12-6 5-20l. 260 10.04.2017 Zadanie 41 Basfoliar 2.0 36 Extra 20l. 120 10.04.2017 Zadanie 42 Brafil 90 5-20l. 50 30.05.2017 Zadanie 43 Optimus 175 EC 5l. 100 10.04.2017 Zadanie 44 Siarczan magnezu siedmiowodny 25kg 6000kg 10.04.2017 Zadanie 45 Toil 5l. 125 10.04.2017 Zadanie 46 Cleaner- środek myjący 0,5-1l. 15 10.04.2017 Uwaga: a) Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników w postaci środków równoważnych. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowych zmian przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, c) Harmonogram dostaw poszczególnych środków określonych w SIWZ zostanie ustalony przy zawarciu umowy.
II.5) Główny kod CPV: 24.45.10.00 - Pestycydy
Dodatkowe kody CPV:24440000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 07/04/2017
data zakończenia: 30/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)6.4 Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1, załącznik 1a, c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotyczące wadium.
8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.4 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.
8.5 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela.
8.6 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy z adnotacją podaną poniżej:
Nr rachunku: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z wpisem:
Wadium - IHAR - PIBZD. PN. 05/2017 (Dostawa środków ochrony roślin).
8.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
8.9 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, został wykluczony z postępowania lub oferta została odrzucona.
8.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Powyższe okoliczności, o których mowa w muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu.
8.11 Niewniesienie wadium:
a) do upływu terminu składania ofert,
b) na przedłużony okres związania ofertą,
c) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
8.12 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane są w polskich "PLN" z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.13 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień publicznych zawarte w art.45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| a) kryterium ceny | 60 |
| b) kryterium "Termin płatności" | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może wystąpić w przypadku koniecznym, niezależnym od Zamawiającego i w zakresie wskazanym w SIWZ oraz obowiązujących przepisach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/03/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 7.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pytania Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na kontakt podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji. 7.2 Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. 7.3 W przypadku gdy przesłane za pomocą faksu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty w niniejszym postępowaniu będą nieczytelne, Zawiadamiający może się zwrócić o ponowne ich przeslanie za pomocą innego z wymienionych w SIWZ sposobów. 7.4 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia: Robert Grzeszczak - (pn. - pt. w godzinach od 7:00 do 15:00), tel. fax: (22) 725 37 15 lub tel. kom. 605 310 637 w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania: Marek Kozłowski (pn. - pt. w godzinach od 8:00 do 14:00) tel. fax: (22) 725 37 15 lub tel. kom. 603 632 027 7.5 Wyjaśnienia treści SIWZ: 7.5.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem ppkt. 7.5.2. 7.5.2 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert (pkt. 11.4), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7.5.3 Ewentualna zmiana terminu składania pytań nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w (pkt.11 .4), po upływie którego Zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji bez rozpoznania. 7.5.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) zamieści na stronie internetowej www.zdhar.pl. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w informacjach dla Wykonawców 7.5.5 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami, 7.6 Wymagania w toku badania i oceny ofert: 7.6.1 Zamawiający może wezwać Wykonawców do uzupełnienia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane, wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictw, jeżeli spełnione zostaną przesłanki określone w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Nieuzupełnienie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty wymagań określonych przez Zamawiającego w odpowiedzi na ww. wezwanie może skutkować zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami na mocy art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych 7.6.2 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: - spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, - spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty wymagań określonych przez Zamawiającego. 7.6.3 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących powiązań w zakresie grupy kapitałowej istniejących między Wykonawcami celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 7.6.4 Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7.6.5 Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w ofercie, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie takiej omyłki, podlega odrzuceniu. 7.6.6 Zawiadamiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 7.6.7 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: Zadanie 1
Nazwa: Atlantis 12 OD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 105
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryteruim cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 2
Nazwa: Belvedere Forte 400 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 85
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 3
Nazwa: Cornmax 334 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 55
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 4
Nazwa: Gallup360 SL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 5
Nazwa: Gold 450 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 95
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 6
Nazwa: Goltix-S 700 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 160
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 7
Nazwa: Goltix Titan 565 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 90
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 8
Nazwa: Lumax 537,5 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 340
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 9
Nazwa: Mustang Forte 195 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 1-20l.
Zapotrzebowanie: 180
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 10
Nazwa: Monarchi 110EW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 1-5l..
Zapotrzebowanie: 35
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 11
Nazwa: Monarchi 110EW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 80-400g
Zapotrzebowanie: 5,6 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 12
Nazwa: Nicogan 040SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 80
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 13
Nazwa: Pyramin Turbo 520SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 260
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 14
Nazwa: Rimel 25 SG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 60-300g
Zapotrzebowanie: 4,2 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 15
Nazwa: Safari 50 WG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 120g
Zapotrzebowanie: 1,44 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 16
Nazwa: Targa Super 050
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 70
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 17
Nazwa: Torero 500 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 340
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 18
Nazwa: Bulldock 025 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI OWADOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 1-5l.
Zapotrzebowanie: 70
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 19
Nazwa: Fastac Active 050 ME
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI OWADOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 1-5l.
Zapotrzebowanie: 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 20
Nazwa: Inazuma 130 WG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI OWADOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 0,5-1kg.
Zapotrzebowanie: 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 21
Nazwa: Mospilan 20 SP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI OWADOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 16,992.
Zapotrzebowanie: 17,4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 22
Nazwa: Pyrinex 480 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI OWADOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 220
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 23
Nazwa: Adexar Plus
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-10l.
Zapotrzebowanie: 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 24
Nazwa: Artemis 450EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 280
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 25
Nazwa: Capalo 337,5 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 26
Nazwa: Caryx 240 SL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 130
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 27
Nazwa: Mirador Forte 160 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 240
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 28
Nazwa: Osiris 65 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 110
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 29
Nazwa: Pictor 400 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-10l.
Zapotrzebowanie: 90
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 30
Nazwa: Topsin M 500 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-10l.
Zapotrzebowanie: 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 31
Nazwa: Toprex 375 SC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 45
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 32
Nazwa: Yamato 303 SE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 25l.
Zapotrzebowanie: 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 33
Nazwa: Zaprawa Maxim 025 FS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚRODKI GRZYBOOBÓJCZE
Wielkość opakowania -jedn. miary: 20-200l.
Zapotrzebowanie: 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 34
Nazwa: ADOB Bor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 20l.
Zapotrzebowanie: 480
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 35
Nazwa: ADOB Zn IDHA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 10 kg.
Zapotrzebowanie: 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 36
Nazwa: Antywylegacz płynny 725 SL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 37
Nazwa: Asahi SL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 38
Nazwa: Atpolan 80 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 70
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 39
Nazwa: Basfoliar 2.0 12-4-6+S
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 240
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 40
Nazwa: Basfoliar 2.0 6-12-6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 260
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 41
Nazwa: Basfoliar 2.0 36 Extra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 20l.
Zapotrzebowanie: 120
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 42
Nazwa: Brafil 90
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5-20l.
Zapotrzebowanie: 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 43
Nazwa: Optimus 175 EC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5l.
Zapotrzebowanie: 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 44
Nazwa: Siarczan magnezu siedmiowodny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 25kg.
Zapotrzebowanie: 6000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 45
Nazwa: Toil
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 5l.
Zapotrzebowanie: 125
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
Część nr: Zadanie 46
Nazwa: Cleaner- środek myjący
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki o specjalnym przeznaczeniu, nawozy dolistne i stymulatory wzrostu
Wielkość opakowania -jedn. miary: 0,5-1l.
Zapotrzebowanie: 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24451000-0, 24440000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium cena | 60 |
| Kryterium Termin płatności | 40 |
INNE PRZETARGI Z BŁONI
więcej: przetargi w Błoniach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





