eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa materiałów ślusarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44167

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów ślusarskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Obsługowo-Produkcyjny Komendy Stołecznej Policji, do kontaktów: Katarzyna Jacak, ul. Wiśniowa 58, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6031474, fax 022 8485428, e-mail: katarzyna.jacak.zopksp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gpksp.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów ślusarskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : obiekty podległe KSP znajdjące się na terenie Warszawy i przyległych powiatów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałó ślusarskich Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania : -Zadanie 1 - Materiały ślusarskie - CPV 28711400-3 -Zadanie 2 - Blachy - CPV 28847300-4 -Zadanie 3 - Stal zbrojeniowa, kształtowniki stalowe - CPV 27141000-5 -Zadanie 4 - materiały spawalnicze - CPV 27521300-6 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawcę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie dokumenty stanowiące zawartość oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz. 605) Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. A.Oferta pod rygorem jej odrzucenia zawierać musi następujące dokumenty: 1.Formularz cenowy (załącznik nr 3) 2.Ofertę Wykonawcy (załącznik nr 1) 3.Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia oraz reprezentacji firmy. C. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie : Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a)Każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt B ppkt 1 SIWZ. b)podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie oświadczenie wymienione w załączniku nr 2. c)wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt A 2.Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. D.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.71.14.00 - Śruby Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.14.00 - Śruby Oryginalny kod CPV: 28.84.73.00 - Arkusze stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.20.00 - Arkusze (budowlane) Oryginalny kod CPV: 27.14.10.00 - Sztaby i pręty walcowane na gorąco Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.10.00 - Sztaby Oryginalny kod CPV: 27.52.13.00 - Drut aluminiowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 410 340.39 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a)potwierdzają posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymaga ją wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 z dn. 30.04.2004 r., poz. 881) oraz zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami, zaproponowane w ofercie materiały muszą posiadać właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełniać wymagania podstawowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy. c)Zaoferowane wyroby muszą być; - Właściwie oznaczone, tzn. posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych - w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji, a w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją - dokonano ich oceny zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną - W/w certyfikaty powinny zostać dostarczone przy dostawie. d)Przedstawione wyroby budowlane mogą również być umieszczone w wykazie wyrobów nie mających istotnego wpływu na spełnianie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej. e)Wyroby budowlane musza być oznaczone znakiem CE (lub nadal dopuszczonym do stosowania znakiem B, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm z Europejską Aprobatą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty stanowiące zawartość oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz. 605) Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. A.Oferta pod rygorem jej odrzucenia zawierać musi następujące dokumenty: 1.Formularz cenowy (załącznik nr 3) 2.Ofertę Wykonawcy (załącznik nr 1) 3.Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia oraz reprezentacji firmy. C. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie : Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a)Każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt B ppkt 1 SIWZ. b)podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie oświadczenie wymienione w załączniku nr 2. c)wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt A 2.Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpksp.internetdsl.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego pok. nr 106 (sekretariat, I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: materiały ślusarskie. 1) Krótki opis: materiały ślusarskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 3) Wielkość lub zakres: 101 766.49 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: blachy. 1) Krótki opis: blachy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.84.73.00. 3) Wielkość lub zakres: 70 445.00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Stal zbrojeniowa, kształtowniki stalowe. 1) Krótki opis: Stal zbrojeniowa, kształtowniki stalowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 191 499.99 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: materiały spawalnicze. 1) Krótki opis: materiały spawalnicze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 46 628.91PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.