Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Kolonowskie: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Kolonowskie - etap III i IV
Numer ogłoszenia: 44159 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kanalizacja Gminy Kolonowskie "KGK" Spółka z o.o. , ul. Kolejowa 8, 47-110 Kolonowskie, woj. opolskie, tel. 077 4611 655, faks 077 4611 655.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Kolonowskie - etap III i IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu polegającej na nadzorze inwestorskim nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kolonowskie - etap III i IV w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej. Realizacja inwestycji będzie się odbywać przy finansowej pomocy ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Do zakresu obowiązków i uprawnień Inżyniera Projektu należy: a) Udział w charakterze konsultanta w pracach komisji przetargowej dla wyłonienia wykonawcy robót b) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26, c) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, d) Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, e) Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, f) Przyjmowanie dokumentów rozliczeniowych od wykonawców, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7-miu dni od daty przedłożenia, g) Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, h) Przygotowywanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych i sprawozdawczych wynikających z III tomu Vademecum dla beneficjentów zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego : www.umwo.opole.pl -RPO - umowy o dofinansowanie i realizacja projektu. i) Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inżynier Projektu potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, wspólnie z Zamawiającym dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą oraz dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. j) Inżynier Projektu będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, k) Przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, l) Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, m) Sporządzenie dowodów przekazania na majątek środków trwałych OT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Sytuacja finansowa. Posiadają udokumentowany średni roczny obrót w ostatnich trzech latach nie mniejszy niż 500 000,00 PLN 5. Potencjał kadrowy. Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel składający się z inżynierów we wszystkich niezbędnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia posiadających uprawnienia wykonawcze, przynależących do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonwca winien podać informacje o każdym Inspektorze nadzoru, który musi posiadać doświadczenie zawodowe : Kierownik Zespołu Inspektorów nadzoru - branża sanitarna, ogólne doświadczenie 7 lat, w podobnych zadaniach 5 lat. Inspektor nadzoru - branża sanitarna ogólne doświadczenie 3 lat w podobnych zadaniach 2 lata. Inspektor nadzoru - branża elektryczna, branża sanitarna ogólne doświadczenie 3 lata w podobnych zadaniach 2 lata. Inspektor nadzoru - branża drogowa, branża sanitarna ogólne doświadczenie 3 lata w podobnych zadaniach 2 lata. 6. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Pełnienie w okresie ostatnich trzech lat funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Kontraktu na co najmniej dwóch zrealizowanych lub realizowanych co najmniej 1 rok inwestycjach komunalnych związanych z gospodarką wodno-ściekową, z tego co najmniej jednej o dofinansowaniu minimum 9,0 mln PLN ze środków Unii Europejskiej. Doświadczenie to winno być potwierdzone przez poprzednich Zamawiających i będzie podlegać sprawdzeniu 7. Oferent musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 9 mln PLN (niezależnie od ubezpieczenia wynikającego z przynależności inspektorów nadzoru do Izby Inżynierskiej ). Dopuszcza się posiadanie na dzień złożenia ofert ważnego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2 mln PLN, pod warunkiem jej uzupełnienia do wymaganej kwoty 9 mln PLN do dnia podpisania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Spis zawartości oferty, sporządzony wg wzoru jak w załączniku nr 1. B. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych oryginał należy dołączyć do oferty. C. Formularz ofertowy - na załączonym druku, załącznik nr 2 D. Oświadczenie Oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3 E. Aktualny wypis/odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. F. Umowa konsorcjum (jeśli występuje) G. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile występuje) H. Bilans za rok 2006, 2007 i 2008 wraz z opinią biegłego rewidenta. W przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. I. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych i aktualnie realizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich trzech lat, możliwie zbliżonych do przedmiotu zamówienia - na załączonym druku, załącznik nr 4. J. Wykaz osób, które będą brać udział w realizacji zadania zgodnie z pkt. 5.1.5 na załączniku nr 5,wraz z kopiami uprawnień zawodowych i przynależności do Izby Inżynierskiej. K. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej wymienionej w pk-cie 5.1.7 SIWZ L. Potwierdzenia prac wykazanych w załączniku nr 4. M. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kanalizacja Gminy Kolonowskie KGK Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 8
47-110 Kolonowskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kanalizacja Gminy Kolonowskie KGK Sp. z o.o. ul. Kolejowa 8 47-110 Kolonowskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- Budowa drogi gminnej Wołoskowola - Wielki Łan
- Wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac w związku z realizacją projektu z Budżetu Obywatelskiego nr 138 "Odbudowa i naprawa elementów małej architektury w Parku im. Rydza Śmigłego na Powiślu".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





