eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zakończenie przebudowy układu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1114B i 1115B w gminie Przerośl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Suwałki: Zakończenie przebudowy układu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1114B i 1115B w gminie Przerośl.
Numer ogłoszenia: 44144 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, faks 087 5679221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie przebudowy układu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1114B i 1115B w gminie Przerośl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakończenie przebudowy układu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1114B i 1115B w gminie Przerośl. Zakres robót objętych zamówieniem. 1. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywowo - żwirowej 30 % o śr. gr. 10 cm - 28950 m2 b) wyrównanie nawierzchni brukowcowej masą mineralno - asfaltową o śr. gr. 3 cm - 13250 m2 c) nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej gr. 6 cm - 32550 m2 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym przedmiarze robót. 3. Uwaga: Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych badań laboratoryjnych (ekstrakcja, spadki poprzeczne, równość nawierzchni, badanie nośności podłoża)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe dotyczące form wnoszenia wadium zostały określone w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy e) zrealizowali co najmniej dwa zadania publiczne o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) mają zapewniony dostęp do laboratorium drogowego g) posiadanie lub zapewniony dostęp do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania nawierzchni z mas bitumicznych na gorąco: g 1) wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze g 2) układarka z możliwością wstępnego zagęszczenia g 3) walce stalowe do mas bitumicznych min. 2 szt. g 4) walec ogumiony g 5) skrapiarka g 6) równiarka g 7) koparka o pij. łyżki min. 0,6 m3 g 8) samochody samowyładowcze 10 - 20 Mg z przykryciem brezentowym - min. 3 szt., tj. udokumentują posiadanie powyższego sprzętu i urządzeń w Wykazie sprzętu. h) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, posiadających wymagane uprawnienia, będących członkami PIIB. i) udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty j) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków polegać będzie na sprawdzeniu czy złożono komplet wymaganych dokumentów, które spełniają warunki zawarte w specyfikacji. 3. W toku dokonywania badań i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy (zał. nr 1). 2. Kosztorys ofertowy - Formularz cenowy (zał. nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. (zał. nr 3). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4 lit. a) - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) i pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4 lit. a) oraz jej podpisem. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. g) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazane postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy: a) Wykaz wykonanych robót drogowych o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (dla robót wykonywanych na rzecz tut. ZDP referencje nie są wymagane) (Doświadczenia zawodowe - zał. nr 4). b) Wykaz sprzętu, - zał. nr 5 c) W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w pkt. V pakt 1, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - (Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu) (zał. nr 6) d) Wykaz osób kierujących robotami zgodnie z treścią Załącznika - (Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia) (zał. nr 7), należy wykazać odpowiednio wykwalifikowaną osobę spełniającą następujące wymagania: Branża drogowa: 1) Stanowisko, funkcja: pracownik branży drogowej. 2) Uprawnienia: uprawnienia budowlane pozwalające na kierowanie robotami drogowymi bez ograniczeń . Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody. e) W przypadku nie dysponowania osobami określonymi w ust. 6, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia zgodnie z treścią Załącznika - (Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). (zał. nr 8) 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 1) lit. a), c) i e), - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) lit. d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust 1) lit. a i c oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (dział techniczny).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.