eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiedeń A-1030zamówienie na roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44140

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wiedeń A-1030: zamówienie na roboty budowlane Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Stacja Naukowa Polskiej Akademii Nauk w Wiedniu, do kontaktów: Mgr Ewa Wasiak Z-ca dyrektora Tel. 0043 1 7135929306 E-Mail: admin.viennapan@ycn.com, Boerhaavegasse 25 Wiedeń A-1030, tel. 0043 17135929, (431) 713592930, fax 0043 17135929550, e-mail: admin.viennapan.ycn.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.viennapan.org Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zagraniczna placowka naukowa Polskiej Akademii Nauk; Inne:Upowszechnianie nauki. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na roboty budowlane. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Austria - Wiedeń (siedziba zamawiającego). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane: Cześć 1 - wymiana i naprawa okien Cześć 2 - wymiana kaloryferów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypelniony i podpisany formularz oferty. Wypelnione i podpisane oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu w postepowaniu o udzielenie zamowienia na roboty budowlane, zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamowien Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr. 19 poz. 197 z pozn. zm.) Aktualny odpis z wlasciwego rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy od terminu skladania ofert. Aktualne zaswiadczenia: z Urzedu Skarbowego oraz z Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze Wykonawca nie zalega z oplacaniem podatkow, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed terminem skladania ofert. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalnosci na terenie Austrii. Referencje 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu moga wziac udzial Wykonawcy, ktorzy spelniaja nastepujace warunki: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamowienia; 2. posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia; 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia; 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o wykonanie zamowienia; 5. nalezycie wykonali w ciagu ostatnich 5 lat, liczac od terminu skladania ofert, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krotszy - w tym okresie, co najmniej jedna robote na kwote nie mniejsza niz 300.000 zl (lub rownowartosc tej kwoty w euro) dla czesci 1 zamówienia - wymiana i naprawa okien oraz na kwote nie mniejsza niz 100.000 zl (lub rownowartosc tej kwoty w euro) dla czesci 2 zamowienia - wymiana kaloryferow; 6. uzyja do wykonania zamowienia materialow fabrycznie nowych, pochodzacych z biezacej produkcji, posiadajacych niezbedne atesty producenta zgodnosci z obowiazujacymi normami dopuszczajacymi je do uzytku; 7. udziela gwarancji jakosci na calosc robot objetych zamowieniem na okres 3 lat; 8. posiadaja zezwolenie na realizacje robot budowlanych na terenie Austrii i zatrudniaja pracownikow posiadajacych zezwolenia na prace w Austrii. Szczegolowy opis warunków udzialu w postepowaniu zawiera specyfikacja istotnych warunkow zamowienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunkow wymaganych od Wykonawcow zostanie dokonana wedlug formuly: spelnia - nie spelnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu w postepowaniu o udzielenie zamowienia na roboty budowlane. Aktualny odpis z wlasciwego rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej - wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy od terminu skladania ofert. Aktualne zaswiadczenia: z Urzedu Skarbowego oraz Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze Wykonawca nie zalega z oplacaniem podatkow, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od dzialalnosci cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalnosci na terenie Austrii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85% 85 2. referencje 10% 10 3. termin wykonania 5% 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.viennapan.org/przetarg2006. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: niemiecki, polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 10:00, Polska Akademia Nauk Stacja Naukowa w Wiedniu A-1030 Wien Boerhaavegasse 25 Sala im. Mikolaja Kopernika (III p.).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wykonawca powinien zapoznac sie ze specyfikacja istotnych warunkow zamowienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwiazane z udzialem w postepowaniu o udzielenie zamowienia. Zamawiajacy uwaza za konieczne, aby Wykonawca przed sporzadzeniem oferty dokonal wizji lokalnej przedmiotu zamowienia. Koszty zwiazane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Jezeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub innego panstwa niz Austria, taki Wykonawca musi posiadac zezwolenie na realizacje robot budowlanych na terenie Austrii i zatrudniac pracownikow posiadajacych zezwolenia na prace w Austrii 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana i naprawa okien. 1) Krótki opis: Do prac objetych Czescia 1 zamowienia naleza: - dostawa do siedziby Zamawiajacego i montaz okien o wymiarach i parametrach okreslonych w dokumentacji techniczno-projektowej; - demontaz i wywoz starych okien; - montaz nowych okien, zgodnie z technologia ich mocowania; - naprawa wyznaczonych starych okien zgodnie z dokumentacja techniczno-projektowa; - naprawa tynkow i malowanie scian w niszach okiennych; - prace porzadkowe, w tym wywoz gruzu; - wszystkie inne prace wymienione w dokumentacji techniczno-projektowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.44.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 60.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.10.2006; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85% 85 2. referencje 10% 10 3. termin wykonania 5% 5 6) Informacje dodatkowe: jak w ogloszeniu o zamowieniu CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wymiana kaloryferow. 1) Krótki opis: Do prac objetych Czescia 2 zamowienia naleza: - dostawa do siedziby Zamawiajacego i montaz kaloryferow o wymiarach i parametrach okreslonych w dokumentacji techniczno-projektowej; - demontaz i wywoz starych kaloryferow wraz z elementami do ich montazu; - montaz nowych kaloryferow z termoregulatorami, zgodnie z technologia ich mocowania; - demontaz drewnianych kratek oslaniajacych kaloryfery w dwoch salach; - montaz drewnianych kratek w w/w salach po wymianie kaloryferow; - wykonanie proby cisnieniowej ukladu grzewczego po zamontowaniu nowych kaloryferow: - prace porzadkowe, w tym wywoz gruzu; - wszystkie inne prace wymienione w dokumentacji techniczno-projektowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.33.11.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.10.2006; Zakończenie: 20.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85% 85 2. referencje 10% 10 3. termin wykonania 5% 5 6) Informacje dodatkowe: jak w ogloszeniu o zamowieniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.