eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych, sanitarnych i tarcicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Rzeszów: Dostawa wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych, sanitarnych i tarcicy
Numer ogłoszenia: 441370 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.army.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych, sanitarnych i tarcicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych, sanitarnych i tarcicy (zamówienie z podziałem na 5 części). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części: 1) część nr 1: dostawa wyrobów metalowych: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: kątowniki metalowe, blachy trapezowe i pręty żebrowane; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia; 2) część nr 2: dostawa materiałów budowlanych: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: stopki garażowe, silikon, gwoździe, gałko-klamki, klamki, wkładki do zamka, zamki, zawiasy, kołki rozporowe, kołki szybkiego montażu, nakrętki, podkładki, śruby, wkręty, nity; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia 3) część nr 3: dostawa materiałów ogólnobudowlanych: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu, gładź gipsowa, panel podłogowy, pianka pod panel, listwa przyścienna, taśma antyrysowa, taśma malarska, taśma ostrzegawcza, taśma samoprzylepna, folia malarska, płyta g-k, kleje do płytek, masy samopoziomujące, cement, profile do płyt gipsowych, uszczelki, wykładziny, gont bitumiczny, folia pod gont, gwoździe do papy, papa termozgrzewalna, płytki schodowe, płytki terakota gres; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1C do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 3 zamówienia; 4) część nr 4: dostawa materiałów sanitarnych: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: bojlery, sedesy, wanny, kabiny natryskowe, zawory spustowe, uszczelki, złącza, spłuczki, węże do baterii, wężyki do spłuczki, kolanka PCV, pokrętła do baterii, redukcje, syfony, nyple, korki, baterie łazienkowe, wylewki do baterii, zawory, wodomierze, liczniki, manometry, regulatory, zasuwy, łączniki, obudowy, trojaki, wymienniki ciepła itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1D do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 4 zamówienia; 5) część nr 5: dostawa tarcicy: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: tarcica iglasta, tarcica budowlana. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1E do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 5 zamówienia. 3. Dostawy do magazynów Jednostki Wojskowej w Rzeszowie 4. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4, 44.11.10.00-4, 44.19.22.00-4, 44.11.12.00-3, 44.11.22.00-0, 44.11.32.00-7, 44.41.10.00-4, 03.46.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kalkulacje ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Krakowska 11b (Budynek 12, pok. 8), 35-111 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wyrobów metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: kątowniki metalowe, blachy trapezowe i pręty żebrowane; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: stopki garażowe, silikon, gwoździe, gałko-klamki, klamki, wkładki do zamka, zamki, zawiasy, kołki rozporowe, kołki szybkiego montażu, nakrętki, podkładki, śruby, wkręty, nity; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 1 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów ogólnobudowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu, gładź gipsowa, panel podłogowy, pianka pod panel, listwa przyścienna, taśma antyrysowa, taśma malarska, taśma ostrzegawcza, taśma samoprzylepna, folia malarska, płyta g-k, kleje do płytek, masy samopoziomujące, cement, profile do płyt gipsowych, uszczelki, wykładziny, gont bitumiczny, folia pod gont, gwoździe do papy, papa termozgrzewalna, płytki schodowe, płytki terakota gres; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1C do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 3 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 44.11.22.00-0, 44.11.32.00-7, 44.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: bojlery, sedesy, wanny, kabiny natryskowe, zawory spustowe, uszczelki, złącza, spłuczki, węże do baterii, wężyki do spłuczki, kolanka PCV, pokrętła do baterii, redukcje, syfony, nyple, korki, baterie łazienkowe, wylewki do baterii, zawory, wodomierze, liczniki, manometry, regulatory, zasuwy, łączniki, obudowy, trojaki, wymienniki ciepła itp. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1D do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 4 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa tarcicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zamówienia w zakresie tej części zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: tarcica iglasta, tarcica budowlana. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej części zamówienia określony został w Załączniku nr 1E do SIWZ, stanowiącym równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej na realizację części nr 5 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.46.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.