eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PRZEDŁUŻENIA WSPARCIA DO OPROGRAMOWANIA I PRZEDŁUŻENIA PRAWA DO AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU PRACY M.ST. WARSZAWY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PRZEDŁUŻENIA WSPARCIA DO OPROGRAMOWANIA I PRZEDŁUŻENIA PRAWA DO AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU PRACY M.ST. WARSZAWY
Numer ogłoszenia: 441352 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.up.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PRZEDŁUŻENIA WSPARCIA DO OPROGRAMOWANIA I PRZEDŁUŻENIA PRAWA DO AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU PRACY M.ST. WARSZAWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 22.1. SIWZ wnieść wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie główne dostawy sprzętu komputerowego lub/i oprogramowania lub/i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto - Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy, oprogramowanie, przedłużenie wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego Zestawienia asortymentowego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zestawienie asortymentowe musi zawierać wykaz oferowanego sprzętu komputerowego, oprogramowania, przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania, jakie Wykonawca zamierza dostarczyć w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawca obowiązkowo wypełnia wszystkie pozycje zgodnie z wymogiem Zamawiającego oraz w celu weryfikacji oceny spełnienia (spełnia/ nie spełnia) określonych parametrów technicznych sprzętu komputerowego, przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania zamieszcza link do podstrony internetowej producenta, na której jest zamieszczona specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu. Zamawiający na tej podstawie oraz na podstawie standardowych informacji zamieszczonych na oficjalnej stronie producenta dokona weryfikacji oceny spełnienia (spełnia/nie spełnia) określonych parametrów technicznych sprzętu komputerowego i określonych parametrów funkcjonalnych oprogramowania lub określonych warunków przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą aktualne dokumenty, analogiczne do zamieszczonych na stronie internetowej producenta, np. aktualne ulotki, aktualne testy i certyfikaty, oświadczenia producenta, w przypadku, gdyby informacje przedstawione na podstronie producenta dotyczące oferowanego przez niego asortymentu były nieaktualne. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości na etapie badania ofert, czy wymagania zawarte w OPZ zostały spełnione, to jest w przypadku, gdyby zawarte na wskazanej podstronie internetowej producenta informacje okazały się sprzeczne z oświadczeniem zawartym w Zestawieniu asortymentowym lub niekompletne, Zamawiający postąpi zgodnie z pkt 10.6. SIWZ. W przypadku wymagań wydajnościowych określonych dla dysków, Zamawiający dokona weryfikacji podanych w Zestawieniu asortymentowym wyników na etapie odbioru jakościowego dostawy. Dostarczone dyski muszą cechować się wydajnością równą lub wyższą w stosunku do określonej w OPZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wykonawca, który będzie polegał przy wykazywaniu spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), winien w świetle art. 26 ust. 2b ustawy udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udzielający zasobu; b) umowa spółki cywilnej lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) pełnomocnictwo. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać zakres i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy itp.; b) w zakresie zmian przepisów, na podstawie których jest realizowana Umowa, w zakresie jaki będzie konieczny, aby dostosować postanowienia umowne do obowiązującego stanu prawnego; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co należy rozumieć katastrofalne działania przyrody (np. nietypowo niskie temperatury), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji dostawy przewidzianej w Załączniku nr 1 do Umowy, gdy dalsza realizacja dostaw na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań; d) w zakresie przedmiotu Umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu/wersji) sprzętu komputerowego lub oprogramowania z produkcji (przez producenta), a dostępny będzie sprzęt komputerowy lub oprogramowanie o parametrach niegorszych niż określone w Załączniku nr 1 do Umowy. Wycofanie modelu (typu/wersji) sprzętu komputerowego lub oprogramowania z produkcji (przez producenta) Wykonawca musi pisemnie udokumentować informacją od producenta lub dystrybutora. Cena netto pozostaje taka sama jak dla sprzętu pierwotnie oferowanego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.up.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m.st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa piętro 1, pokój 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy ul. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 1, pokój 120 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 06.11.2013 r. godzina 13:30, miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 2, pokój 221.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.