Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Opole: Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie I i w rejonie II, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu.
Numer ogłoszenia: 44127 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie Nieruchomościami "TURHAND - RET" Spółka z o.o., ul. Dworska 2B, 45-752 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4747515, fax 077 4575950.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.turhand.adm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie I i w rejonie II, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie I i w rejonie II, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: część I (dotyczy rejonu I): Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie I, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu 1. koszenie trawników o powierzchni 87.674 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe koszenie trawy, 2. przycinanie żywopłotów o powierzchni 4.776 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe przycinanie żywopłotów. część II (dotyczy rejonu II): Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie II, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu 1. koszenie trawników o powierzchni 80.303 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe koszenie trawy, 2. przycinanie żywopłotów o powierzchni 6.517 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe przycinanie żywopłotów. Wykaz adresowy i ilościowy koszenia trawników i przycinki żywopłotów, dla rejonu I i II, ujęty jest w załączniku do specyfikacji. Zakres prac (dla rejonu I i II) obejmuje m. in.: 1. koszenie trawy, 2. grabienie skoszonej trawy - do dwóch dni od momentu jej skoszenia, 3. wywóz skoszonej trawy - do dwóch dni od momentu jej skoszenia, 4. przycinanie żywopłotów, 5. zebranie i wywóz ściętych gałęzi z żywopłotów - do dwóch dni od momentu ich strzyżenia. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zakresie i terminach prac z 7 (siedmio) dniowym wyprzedzeniem. Pierwsze koszenie i przycinkę należy wykonać bezpośrednio po podpisaniu umowy. Koszenie trawy nie będzie zlecane równocześnie z przycinaniem żywopłotów. Zlecone prace Wykonawca będzie miał wykonać w terminie: koszenie trawy - 14 dni, przycinanie żywopłotów - 7 dni. Koszenie trawy i przycinanie żywopłotów będzie zlecane na obu rejonach równocześnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia: a. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Wykonawca powinien zrealizować w okresie minionych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca zamówienia o charakterze, złożoności i ilości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, b. w przypadku zlecenia części robót podwykonawcom należy przedstawić dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 4. 3. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocenie będą podlegały dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. należy przedstawić aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. Wykonawca powinien zrealizować w okresie minionych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca zamówienia o charakterze, złożoności i ilości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, na udokumentowanie czego przedstawią opis wykonanych usług z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i zamawiających, wraz z załączeniem referencji od tych zamawiających - załącznik nr 3 Wykonawca powinien: a. dysponować, odpowiednią ilością i rodzajem, w stosunku do przedmiotu zamówienia, sprzętem do koszenia trawy i przycinania żywopłotów oraz sprzętem transportowym umożliwiającym wywóz odpadów powstałych po koszeniu trawy i przycince żywopłotów, b. dysponować odpowiednią, pod względem ilości i kwalifikacji kadrą osób, mogących realizować przedmiot zamówienia, a także osobą kierującą wykonywaniem usługi, z którą umożliwiony będzie kontakt telefoniczny w dniach i godzinach podanych w SIWZ. 4. należy przedstawić dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 4 5. należy przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. należy przedstawić oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. jak również: 7. przedstawić wypełniony druk oferta - załącznik nr 1 8. podać cenę realizacji przedmiotu zamówienia - wypełnić druk oferta . Podatek VAT na usługi objęte niniejszym zamówieniem wynosi 3%. 9. przedstawić oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 10. przedstawić oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustaw Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 11. przedstawić oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turhand.adm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Turhand - RET Sp. z o. o. 45-752 OPOLE, ul. Dworska 2B pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Turhand - RET Sp. z o. o. 45-752 OPOLE, ul. Dworska 2B pokój nr 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie I, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. koszenie trawników o powierzchni 87.674 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe koszenie trawy, b. przycinanie żywopłotów o powierzchni 4.776 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe przycinanie żywopłotów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie w 2008 roku trawników i przycinanie żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole w rejonie II, zarządzanym przez Turhand - RET Sp. z o. o. w Opolu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. koszenie trawników o powierzchni 80.303 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe koszenie trawy, b. przycinanie żywopłotów o powierzchni 6.517 m2 . W okresie trwania umowy: trzy razy podstawowe przycinanie żywopłotów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Ozimskiej (od ul. Głogowskiej do ul. Kamińskiego) w Opolu
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu EKG oraz konfiguracja z systemem MIUSE wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola
- Wykonanie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, zabezpieczenia technicznego obiektów oraz konwoju środków pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2026 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Świadczenie usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków oraz utrzymaniu czystości i porządku na terenie Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2026r."
- Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Zelów w 2026 roku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





