Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sępólno Krajeńskie: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Lutowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, do kontaktów: Bożena Mikicka, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894240, e-mail: um@gmina-sepolno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina-sepolno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Lutowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lutowo gm Sępólno Krajeńskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Lutowie (wymiana okien, modernizacja instalacji c.o., ocieplenia stropodachu, ocieplenie ściam zewnętrznych). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 02 kwietnia 2006) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2006) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2006) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, f) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia (załącznik nr 5) g) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (min. 2 sztuki - min. 50 000 PLN każda), h) dokumenty potwierdzające roczne obroty Wykonawcy za rok 2005 (sprawozdania finansowe. PIT-y, itp.), i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, j) wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 02 kwietnia 2006 roku) informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności, l) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z rozbiciem na: 4 okresy rozliczeniowe (wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacja częściowa instalacji c.o. - 2006 rok, wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacja pozostałej instalacji c.o. ocieplenia stropodachu, ocieplenia ścian zewnętrznych - 2007 rok). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.10.2006; lub data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2400 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy. Potwierdzenie spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego oraz spełniają następujące warunki: - roczne obroty w zakresie prac budowlanych min. 100.000 PLN (kserokopię bilansu, PIT - u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty, należy dołączyć do oferty), - referencje wykonania co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i wysokości min. 50.000 PLN każda, w przeciągu ostatnich 5 lat (kserokopię należy dołączyć do oferty), - posiadanie niezbędnego sprzętu i kadry koniecznej do rzetelnego i terminowego wykonania robót (należy załączyć do oferty wykaz kadry i sprzętu przewidzianego do realizacji zadania). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów: a) cena za realizację całego zamówienia (z VAT) - 100% Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 02 kwietnia 2006) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2006) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2006) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, f) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia (załącznik nr 5) g) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (min. 2 sztuki - min. 50 000 PLN każda), h) dokumenty potwierdzające roczne obroty Wykonawcy za rok 2005 (sprawozdania finansowe. PIT-y, itp.), i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, j) wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 02 kwietnia 2006 roku) informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności, l) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z rozbiciem na: 4 okresy rozliczeniowe (wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacja częściowa instalacji c.o. - 2006 rok, wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacja pozostałej instalacji c.o. ocieplenia stropodachu, ocieplenia ścian zewnętrznych - 2007 rok).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 11:15, Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwatorskich w wybranych pomieszczeniach w Pałacu Kultury i Nauki
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju.
- Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej części zabytkowej istniejącego od XVII wieku, Zespołu Poklasztornego (prawego skrzydła), w którym obecnie znajduje się siedziba ZOL.
- ZP/2/2025 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.