Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Kraków: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Tyniecka 6
Numer ogłoszenia: 441254 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących , ul. Tyniecka 6, 30-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 266-66-80, 696-035-256, faks 0-12 266-86-22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blind.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Tyniecka 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Tyniecka 6. Szczegółowy zakres zawarty został w załącznikach nr 2 SIWZ (załączniki do umowy nr 1.1. - 1.7.) stanowiących integralną część niniejszego SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 15.00.00.00-8 Zamówienie składa się z 7 części: Część 1: Różne artykuły spożywcze: (przyprawy, makarony, przetwory, woda mineralna itp.). Część 2: Warzywa (buraki, cebula, fasola, groch, kapusta, kalafior, pietruszka, marchew, por, seler, fasolka szparagowa, kapusta kiszona, ogórek kiszony, ziemniaki, czosnek, rzodkiewka, papryka, pomidor, pieczarka, ogórek zielony świeży, pietruszka zielona, koperek, szczypiorek, sałata zielona), owoce, owoce cytrusowe itp. Część 3: Mrożonki, ryby i przetwory rybne. Część 4: Mięso, wędliny, drób. Część 5: Chleb i produkty z mąki. Część 6: Jajka. Część.7: Nabiał i przetwory..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, a w szczególności wykażą, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają wiedzę i doświadczenie do zrealizowania zadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w cz. V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz załączników do umowy od 1.1-1.7 o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział i zawarł w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. możliwość zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zgodnie z zapisem projektu umowy - załącznik 1 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blind.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.blind.krakow.pl/zamowienia_publiczne.html oraz w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie ul. Tyniecka 6, 30-319 Kraków pokój nr 4, sekretariat szkoły..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Różne artykuły spożywcze: (przyprawy, makarony, przetwory, woda mineralna itp.)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Różne artykuły spożywcze: (przyprawy, makarony, przetwory, woda mineralna itp.). Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Warzywa (buraki, cebula, fasola, groch, kapusta, kalafior, pietruszka, marchew, por, seler, fasolka szparagowa, kapusta kiszona, ogórek kiszony, ziemniaki, czosnek, rzodkiewka, papryka, pomidor, pieczarka, ogórek zielony świeży, pietruszka zielona, koperek, szczypiorek, sałata zielona), owoce, owoce cytrusowe itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Warzywa (buraki, cebula, fasola, groch, kapusta, kalafior, pietruszka, marchew, por, seler, fasolka szparagowa, kapusta kiszona, ogórek kiszony, ziemniaki, czosnek, rzodkiewka, papryka, pomidor, pieczarka, ogórek zielony świeży, pietruszka zielona, koperek, szczypiorek, sałata zielona), owoce, owoce cytrusowe itp. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Mrożonki, ryby i przetwory rybne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Mrożonki, ryby i przetwory rybne. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Mięso, wędliny, drób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Mięso, wędliny, drób. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Chleb i produkty z mąki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Chleb i produkty z mąki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Jajka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Jajka. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część.7: Nabiał i przetwory..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część.7: Nabiał i przetwory. Szczegółowy opis znajduje się w załączniki 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana i montaż 9 szt. drzwi wewn. i zewn. w budynku ul. Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie"
- 427-2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wymiany instalacji odgromowej w budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ ul. Gronostajowa 7 w Krakowie - etap I.
- Zakup wyposażenia IT do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie na lata 2026 - 2027 r.
- Wykonanie dwóch przejść dla pieszych wraz z oświetleniem przy skrzyżowaniu ul. Snycerska/Górników oraz Na Wrzosach/Górników
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 9 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 5 zadań (części) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie w 2026 roku
- sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Korytnicy
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2026 r. - część I
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





