eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP
Numer ogłoszenia: 44104 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3296200, faks 68 3255808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 430 140,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.13.00-3, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.00.00.00-5, 34.92.84.80-6, 33.14.16.15-4, 33.79.30.00-5, 33.14.00.00-3, 33.19.50.00-3, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 1 300,00 PLN - zadanie nr 2 - 600,00 PLN - zadanie nr 3 - 400,00 PLN - zadanie nr 4 - 150,00 PLN - zadanie nr 5 - 700,00 PLN - zadanie nr 6 - 60,00 PLN - zadanie nr 7 - 100,00 PLN - zadanie nr 8 - 250,00 PLN - zadanie nr 9 - 250,00 PLN - zadanie nr 10 - 2 300,00 PLN - zadanie nr 11 - 400,00 PLN - zadanie nr 12 - 800,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest przedstawić: a/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 35 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, - 10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3 lub zadania nr 11, - 3 700,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5 lub nr 12, - 1 700,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, - 2 700,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, - 7 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8 lub zadania nr 9, - 60 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10. UWAGI: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania oferty przedmiotowej -odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert. oraz ewentualnie b/ dokument (w tym pisemne - wyłącznie w formie oryginału oświadczenie) zawierający zobowiązanie każdego podmiotu trzeciego oddającego wykonawcy do dyspozycji niezbędny zasób na potrzeby wykonania zamówienia, dotyczący zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca w trakcie realizacji zamówienia polegać będzie na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udostępniającym określony zasób, UWAGI: Zakres i rodzaj udostępnianych przez dany podmiot trzeci zasobów powinien odpowiadać właściwej deklaracji wykonawcy zawartej w pkt 4b oraz 4c oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 14 do SIWZ Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową UWAGA: nie dotyczy zadania nr 11 i nr 12 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej UWAGA: pkt 4) nie dotyczy zadania nr 11 i nr 12

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 20,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny oraz szkiełka mikroskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 77 100,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek mikroskopowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 37.93.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 33 840,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.14.13.00-3, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nożyki mikrotomowe oraz ostrza autopsyjne do wstępnego opracowania materiału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 23 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy nożyków mikrotomowych oraz ostrzy autopsyjnych do wstępnego opracowania materiału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do spirometru Pneumo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 8 250,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy akcesoriów do spirometru Pneumo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 40 080,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pojemników na odpady.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kasetki histopatologiczne, metalowe przykrywki i gąbki do kasetek do bardzo drobnych materiałów gastroskopijnych i biopsyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 780,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych, metalowych przykrywek i gąbek do kasetek do bardzo drobnych materiałów gastroskopijnych i biopsyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filtry bakteryjno - wirusowe do spirometru VyntusSPIRO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 6 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy filtrów bakteryjno - wirusowych do spirometru VyntusSPIRO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 13 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkiełka nakrywkowe do posiadanej przez zamawiającego automatycznej naklejarko-barwiarki HE producenta Dako.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 16 500,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy szkiełek nakrywkowych do posiadanej przez zamawiającego automatycznej naklejarko-barwiarki HE producenta Dako.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe wkłady do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT Dual oraz Medrad Spectris Solaris EP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 138 840,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy jednorazowych wkładów do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT Dual oraz Medrad Spectris Solaris EP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Protezy naczyniowe rozwidlone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 23 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy protez naczyniowych rozwidlonych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Protezy naczyniowe z rozciągliwego ePTFE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 45 270,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy protez naczyniowych z rozciągliwego ePTFE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.