eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaREMONT STATKÓW ŻEGLUGI OSTRÓDZKO-ELBLĄSKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Ostróda: REMONT STATKÓW ŻEGLUGI OSTRÓDZKO-ELBLĄSKIEJ
Numer ogłoszenia: 44097 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Miejskiej, ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6464246, fax 089 6464246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STATKÓW ŻEGLUGI OSTRÓDZKO-ELBLĄSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej , w zakresie : Część 1. Remont (w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego M/S Marabut Typ statku SP-JK Klasa *s KM 3D (65-osobowy, dwupokładowy, L całkowita 24,95 m, szerokość w odbojnicach 3,18 m ), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników. Część 2. Remont (w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego M/S Łabędź Typ statku SP-JK Klasa *s KM 3D (65-osobowy, dwupokładowy, L całkowita 25 m, szerokość w odbojnicach 3,20 m ), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników. Część 3. Remont (w siedzibie Zamawiającego) motorówki pasażerskiej Żuraw Klasa *s KM 3 D pas (L całkowita 15,07 m, szerokość w odbojnicach 3,21 mb), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać Świadectwo Uznania Polskiego Rejestru Statków dla zakładu na wykonywanie remontów statków w zakresie spawania. c) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - musi wskazać osobę (co najmniej jedną ) odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania pracami związanymi z budową lub remontem statków nawodnych. d) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w punkcie 6 SIWZ ppkt 1, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z w/w warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). c) Świadectwo Uznania Polskiego Rejestru Statków dla zakładu na wykonywanie remontów statków w zakresie spawania. d) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. e) Dokument stwierdzający, że osoba (osoby) wskazana jako odpowiedzialna za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania pracami związanymi z budową lub remontem statków nadwodnych f) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). g) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem (bez udziału) podwykonawstwa (zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku uznania za najkorzystniejszą oferty wykonawcy przewidującego realizację przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa, treść w/w oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ) zostanie przeniesiona do umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ul. Grunwaldzka 49 14-100 Ostróda pokój nr.5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Zakład Komunikacji Miejskiej w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 49, pokój nr.5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Remont (w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego M/S Marabut Typ statku SP-JK Klasa *s KM 3D (65-osobowy, dwupokładowy, L całkowita 24,95 m, szerokość w odbojnicach 3,18 m ), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Remont (w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego M/S Łabędź Typ statku SP-JK Klasa *s KM 3D (65-osobowy, dwupokładowy, L całkowita 25 m, szerokość w odbojnicach 3,20 m ), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Remont (w siedzibie Zamawiającego) motorówki pasażerskiej Żuraw Klasa *s KM 3 D pas (L całkowita 15,07 m, szerokość w odbojnicach 3,21 mb), polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba oraz wymianie denników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.