Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Jaworzno: Roboty w zakresie usuwania awarii, usterek, naprawy i wymiany instalacji i urządzeń elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 440970 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie usuwania awarii, usterek, naprawy i wymiany instalacji i urządzeń elektrycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty w zakresie usuwania awarii, usterek, naprawy i wymiany instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania robót z zakresu naprawy i wymiany urządzeń i instalacji elektrycznych, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, których szczegółowy zakres określany będzie, w wydawanych na bieżąco, kolejnych zleceniach roboczych. 2) Sumaryczna wartość zleceń nie przekroczy kwoty 67.100,00 zł brutto w okresie trwania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1000.00PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, 1.4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,w tym: a) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, b) pozostałymi osobami, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji, oraz posiadającymi wszelkie inne, wymagane przepisami prawa, niezbędne kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 1.5) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym posiadają aktualny wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Ocena spełnienia powyższych warunków (spełnia/nie spełnia) będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, o których mowa w ppkt. 4 ogłoszenia. 4) Ocena spełnienia powyższych warunków (spełnia/nie spełnia) będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca winien złożyć z ofertą: 4.1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczenia z postępowania na Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; w tym przypadku wraz Załącznikiem Nr 2 przedłoży pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.2)na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) uprawnień budowlanych dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, b) świadectwa kwalifikacyjnego, dla osoby posiadającej uprawnienie budowlane, o której mowa w ppkt. 4.2 a), tj. dla kierownika robót, uprawniającego do zajmowani się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, aktualnego na dzień otwarcia ofert oraz na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia , c) oświadczenia wykonawcy, na Załączniku Nr 3 do SIWZ, o posiadaniu przez pozostałe osoby, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, wszelkich, wymaganych przepisami prawa, niezbędnych kwalifikacji, przeszkoleń i uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia w tym posiadania przez te osoby świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji, aktualnych na okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4.3) na potwierdzenie warunku niepodlegania wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, aktualnego, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Pólnocna 9B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III pietro, pok. 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup i dostarczenie sprzętu i wyposażenia pożarniczego oraz przeciwpowodziowego w podziale na 6 części (...).
- Remont I piętra w Miejskim Centrum Medycznym Podwale przy ul. Nosala 5 w Jaworznie realizowanego w ramach projektu Grantowego ,,Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





