Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Częstochowa: Zaprojektowanie i wykonanie hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt.
Numer ogłoszenia: 44073 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt. Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Subregionu Północnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 6.1. Wzmacnianie regionalnych ośrodków wzrostu. 1. Lokalizacja obiektu: Częstochowa, teren przy ulicy Żużlowej, róg ulicy Marysia. Działka nr 120/11, obręb 229, pow. działki ogółem: 5,89 ha, w tym pow. przeznaczona pod budowę hali - około 3,27 ha, własność Gminy Miasta Częstochowa. 2. Przewidywane parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: Parametry określające wielkość hali: - pow. zabudowy : 9.000 m2 - pow. użytkowa: 22.450 m2 - kubatura brutto: 215.315 m3 - ilość miejsc na widowni: 7.100 szt. - wielkość areny 58 m x 38 m - ilość miejsc parkingowych: 490 szt. Zakres robót budowlanych: - przygotowanie terenu pod budowę hali wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej dla potrzeb obiektu, - budowa obiektu hali sportowej wraz z niezbędnym wyposażeniem dla organizacji imprez sportowych w grach zespołowych na szczeblu międzynarodowym, - budowa parkingów naziemnych i dróg wewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu, - inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. W zakresie zamówienia przewiduje się: a) Wykonanie dokumentacji projektowej hali (w tym: dwie koncepcje architektoniczne hali wraz z ich prezentacją multimedialną) wraz z infrastrukturą techniczną, parkingami, drogami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych. Dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący budowy wielofunkcyjnej hali sportowej, opracowany przez Pracownię Architektoniczną ARUS Sp. z o.o. z Bydgoszczy oraz dodatkowe wytyczne zawarte w niniejszej SIWZ. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. UWAGA: Należy także wykonać - bez wykonywania robót budowlanych: 1. Dokumentację projektową remontu ulicy Żużlowej wraz z niezbędną infrastrukturą; 2. Dokumentację projektową budowy kładki łączącej halę ze Stadionem Żużlowym; Zakres ww. dokumentacji musi być zgodny z § 4 ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r. z późn. zmianami) oraz wytycznymi Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Należy także opracować kosztorys inwestorski spełniający wymagania o kosztorysie inwestorskim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 3. Projekt umeblowania wraz z zestawieniem mebli, sprzętu biurowego i informatycznego oraz szacunkową ich wyceną. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, polegającego na wykonaniu kładki łączącej halę ze Stadionem Żużlowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1.000.000,00 zł (słownie: Jeden milion złotych 00/100). Termin wpłaty wadium - do dnia 15.04.2009 r. do godz. 10:30.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej: - projektantami posiadającymi uprawnienia bez żadnych ograniczeń w specjalnościach: . architektonicznej, . konstrukcyjno-budowlanej, . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, . drogowej - osobami posiadającymi stosowne doświadczenie i wiedzę w zakresie projektowania instalacji: teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych. b) Dla realizacji robót budowlanych: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. - osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, . drogowej - osobami posiadającymi stosowne doświadczenie i wiedzę w zakresie wykonywania instalacji: teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych. 3. Udokumentują wykonanie, tj. zakończenie: a) Dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej: - opracowania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej porównywalnej* pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa. * - Za porównywalne zamówienie uważa się wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla: . budowy hali widowiskowo-sportowej o pojemności min. 5 tys. miejsc lub . budowy lub przebudowy stadionu sportowego o pojemności min. 10 tys. miejsc i w odniesieniu do przebudowy - dodatkowo wartość robót oszacowanych według kosztorysu inwestorskiego wynosiła min. 10 mln zł netto. b) Dla realizacji robót budowlanych: - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego porównywalnego zamówienia** oraz co najmniej jednej roboty budowlanej wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości min. 20 mln zł brutto. ** - Za zamówienie porównywalne uważa się: . budowę hali widowiskowo-sportowej o pojemności min. 2 tys. miejsc lub . budowę lub przebudowę stadionu sportowego o pojemności min. 10 tys. miejsc. W odniesieniu do przebudowy, dodatkowo, wartość wykonanych robót musiała wynosić min. 15 mln zł brutto. 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 10 mln zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): a) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: - kierownika projektu (Głównego Projektanta) wraz z jego uprawnieniami do projektowania bez żadnych ograniczeń określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności: . architektonicznej, - projektantów wraz z ich uprawnieniami do projektowania bez żadnych ograniczeń określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: . konstrukcyjno-budowlanej, . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, . drogowej, - kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez żadnych ograniczeń określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności: . konstrukcyjno-budowlanej; - kierowników robót wraz z ich uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, . drogowej - osób w zakresie projektowania instalacji: teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych, - osób w zakresie wykonywania instalacji: teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych (sporządzony wg załącznika nr 4a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku osób, którymi Wykonawca dysponuje i wg załącznika nr 4b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował); b) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję kierownika projektu (Głównego Projektanta), projektantów, kierownika budowy i kierowników robót, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie 6.2.a specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - dla warunku 3): a) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wg załącznika nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku robót budowlanych), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz musi zawierać: - W przypadku dokumentacji projektowo-kosztorysowej: . Opis opracowania z podaniem jego nazwy i lokalizacji, . Zakres wykonanego opracowania z podaniem pojemności obiektu, . Imiona i nazwiska autorów opracowania, . Wartość brutto opracowania i w odniesieniu do przebudowy stadionu - dodatkowo wartość netto robót oszacowanych według kosztorysu inwestorskiego, . Okres wykonywania opracowania, tj. data rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, . Nazwę, adres i telefon Zamawiającego; - W przypadku robót budowlanych: . Nazwę i adres obiektu (dot. zamówienia porównywalnego) oraz roboty budowlanej z zagospodarowaniem terenu, . Opis wykonanych robót wraz z ich zakresem oraz dodatkowo pojemnością obiektu - w przypadku zamówienia porównywalnego, . Termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, . Wartość brutto zrealizowanych robót, budów i przebudów; . Nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b) Dokumenty potwierdzające, że dokumentacja projektowo-kosztorysowa, jak i roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. - dla warunku 4): a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na poszczególne etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego w zależności od wysokości środków finansowych. W przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania, Wykonawca jest zobowiązany do zaktualizowania przedstawionego w ofercie harmonogramu. Aktualizacja ta musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. b) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Dowód wpłaty wadium. W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA! 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.1. w punktach 6.1.a, 6.1.b i 6.1.d specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.2. w punkcie 6.1.c specyfikacji istotnych warunków zamówienia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty, o których mowa w UWADZE w punkcie 1.1.a, 1.1.c i 1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w UWADZE w punkcie 1.1.b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1.a, 6.1.b, 6.1.c i 6.1.d, a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Subregionu Północnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 6.1. Wzmacnianie regionalnych ośrodków wzrostu. - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. - W prowadzonym postępowaniu porozumiewanie będzie następowało w języku polskim. - Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 02.03.2009 r. i został mu nadany numer referencyjny: 2009-025191.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





