eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Skarbowego w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Malbork: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Skarbowego w Malborku
Numer ogłoszenia: 440592 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Malborku, ul. Kopernika 10, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2702222, faks 055 2702244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Skarbowego w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ: 1) Biurowych o łącznej pow. 1176 m2 2) wspólnych (hole, korytarze, klatki schodowe, palarnia, sala obsługi klienta, sala konferencyjna ) o łącznej pow. 1009,7 m2 3) 14 sanitariatów o łącznej pow. 130,4 m2 4) pozostałych (pow. techniczne, archiwa, etc.) o łącznej pow. 858,4 m2 Ad. 1). Sprzątanie pomieszczeń biurowych polega na codziennym zamiataniu i przecieraniu na wilgotno powierzchni podłóg, odkurzaniu i przecieraniu na wilgotno sprzętów biurowych, drzwi, grzejników i parapetów oraz wybieraniu śmieci z koszy i wynoszeniu ich w workach foliowych do śmietnika zlokalizowanego w obrębie posesji Urzędu ( każdorazowa wymiana worków na śmieci ), Raz w miesiącu odkurzanie pom. biurowych przy pomocy odkurzacza elektrycznego. Ad. 2). Sprzątanie pomieszczeń wspólnych i posadzek polega na codziennym zamiataniu i przecieraniu na wilgotno ich powierzchni, powierzchni sprzętów i mebli biurowych znajdujących się na tych powierzchniach, powierzchni stałych zabudów ( stanowiska informacyjne ) i innych np. kwiatów - korytarze, klatki schodowe, schody wejściowe do budynku po zakończeniu pracy Urzędu. wybieraniu śmieci z koszy i wynoszeniu ich w workach foliowych do śmietnika zlokalizowanego w obrębie posesji Urzędu ( każdorazowa wymiana worków na śmieci ). Raz w miesiącu należy wykonać gruntowne czyszczenie powierzchni pomieszczeń wspólnych wraz z ich konserwacją. Ad. 3). Sprzątanie sanitariatów polega na codziennym myciu urządzeń sanitarnych (spłuczek, pisuarów, bidetów) środkami czystości, przetarciu posadzek na mokro i wytarciu luster oraz sprzętów. Obejmuje również systematyczne uzupełnianie papieru toaletowego i mydła. Wykonawca zapewni w sanitariatach odświeżacze powietrza. Ad. 4). Sprzątanie pozostałych pomieszczeń - analogicznie jak w pkt Ad. 2. z częstotliwością 2 razy w tygodniu. Pomieszczenie Archiwum Zakładowego 1 raz w miesiącu w uzgodnieniu z zamawiającym. 5) W pomieszczeniu wyznaczonym na palarnię należy usuwać niedopałki i popiół w ciągu dnia ( w miarę potrzeb ) oraz odkurzać i przecierać na mokro powierzchnie posadzki. 6) Do sprzątania wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. 7) Sprzątanie pomieszczeń wymienionych w poz. 1 odbywać będzie się każdorazowo w trakcie pracy Urzędu ( w obecności pracowników Urzędu ). MYCIE OKIEN Mycie okien odbędzie się 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 1) Przez umycie okien należy rozumieć umycie: szyb, ram i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Każdy zespół szyb należy umyć oddzielnie od strony wewnętrznej i zewnętrznej. 2) Do umycia okien Wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnych środków czystości. 3) Ilość okien oraz ich powierzchnia do umycia: - 4,95 m2 - 58 sztuk, 3,82 m2 - 5 sztuk , 1,8 m2 - 3 sztuki, 3,68 m2 - 5 sztuk - 6,84 m2 - 3 sztuki, 1,32 m2 - 4 sztuki, 1,29 m2 - 10 sztuk, 2,2 m2 - 3 sztuki, - 5,6 m2 - 2 sztuki, 4,4 m2 - 1 sztuka, 1,56 m2 - 4 sztuki, 1,08 m2 - 26 sztuk, - 0,72 m2 - 3 sztuki, 0,51 m2 - 2 sztuki, 0,93 m2 - 77 sztuk Razem powierzchnia okien do umycia - 500,00 m2 SPRZĄTANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO W OBRĘBIE POSESJI URZĘDU: Obejmuje: - codzienne zamiatanie chodnika przyległego do ulicy Kopernika, zamiatanie i mycie schodów wejściowych oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich, - zamiatanie 1 raz w tygodniu terenu dróg dojazdowych, parkingów i pasażu pieszego, - codzienne usuwanie śmieci z terenu posesji, - odśnieżanie chodników, dróg dojazdowych i parkingów: - sprzątanie oraz odśnieżanie chodnika przyległego do ul. Kopernika wraz z miejscami parkingowymi oraz ciągu pieszego od strony zachodniej posesji obowiązuje również w dni wolne od pracy Zamawiającego (soboty, niedziele, święta). Powyższe powierzchnie w okresie zimowym należy utrzymywać w stanie (czarnej nawierzchni), - odśnieżanie obejmuje wywóz śniegu z terenu miejsc parkingowych przy ul. Kopernika oraz pasażu pieszego stanowiącego drogę pożarową poza obręb terenu posesji Zamawiającego, - pielęgnację zieleni znajdującej się w obrębie posesji, a w tym: - cotygodniowe koszenie trawników oraz usuwanie skoszonej trawy, - pielenie klombów oraz usuwanie chwastów w obrębie terenu utwardzonego - parkingi, dojazdu oraz uzupełnianie ubytków trawy w miarę potrzeb, - strzyżenie żywopłotów (co najmniej 4 razy w ciągu roku), jesienno - zimowe cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów , - systematyczne usuwanie liści w okresie jesiennym. Łączna powierzchnia terenu zewnętrznego około - 4000 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MARYŚ Hanna Duda, ul. Westerplatte 25/5, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51000
  • Oferta z najniższą ceną: 51000 oferta z najwyższą ceną: 60000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.