eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZagospodarowanie stawu w Biskupicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Olsztyn: Zagospodarowanie stawu w Biskupicach
Numer ogłoszenia: 44054 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, faks 023 3285057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie stawu w Biskupicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie stawu w Biskupicach. Inwestycja polega na uporządkowaniu terenu wokół istniejącego stawu, wykonanie od strony południowej nowego wzmocnienia nadbrzeża z żelbetowego muru oporowego wchodzącego częściowo w wodę, wykonanie od strony południowej i zachodniej nowego nabrzeża poprzez wykonanie remontu i nowego chodnika z kostki brukowej, wykonanie od strony zachodniej stawu grupę zieleni miejskiej, zabezpieczeniu brzegów stawu przed erozją, wykonanie w obrębie działki małej architektury. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. Roboty przygotowawcze: - rozbiórka dwóch postumentów betonowych, - rozbiórka i czyszczenie części nabrzeża z elementów betonowych ( trelinka) - karczowanie i czyszczenie obrzeża stawu - czyszczenie wody z odpadów - badanie chemiczne wody 2. Remont istniejącej kostki brukowej przy wiacie przystankowej: - korytowanie - gr. 57 cm - ułożenie warstwy odcinającej z piasku mechanicznie - gr. 20 cn - ułożenie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego mechanicznie - gr.20 cm - ułożenie podbudowy górnej za kruszywa łamanego mechanicznie - gr. 5 cm - ułożenie podsypki cementowo piaskowej - gr. 4 cm - ułożenie kostki brukowej kolor szary - gr. 8 cm - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 3. Wykonanie nowego fragmentu kostki - po stronie południowej od strony zatoki autobusowej - korytowanie - gr. 77 cm - ułożenie warstwy odcinającej z piasku mechanicznie - gr. 20 cn - ułożenie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego mechanicznie - gr.20 cm - ułożenie podbudowy górnej za kruszywa łamanego mechanicznie - gr. 5 cm - ułożenie podsypki cementowo0 piaskowej - gr. 4 cm - ułożenie kostki brukowej kolor szary - gr. 8 cm - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 4. Remont wiaty przystankowej: - wymiana dolnego pasa z blachy stalowej - czyszczenie ścian z blachy stalowej i szkła z grafitti - malowanie elementów metalowych na kolot RAL 5023 5. Wykonanie od strony południowej nowego wzmocnienia nadbrzeża z żelbetowego muru oporowego wchodzącego częściowo z wodę - ściana oporowa: - obniżenie lustra wody o ok.60 cm - w miejscu lokalizacji ściany oporowej umieścić pięć kręgów betonowych studziennych śr.800 mm i obniżyć je do poziomu lustra wody obniżonego - kręgi studzienne wypełnić betonem B20 i osadzić w nim pionowo pręty śr.16 mm - wykonać szalunek ściany oporowej, ułożyć w nim poziome zbrojenie nośne z prętów śr.12 mm oraz rozdzielcze z prętów śr.18 mm - odcinki ścian prostopadłych do brzegu zbroić pionowymi prętami śr.16 mm oraz poziomymi śr.12 mm - szalunki ściany oporowej wypełnić betonem B25 z dodatkiem PENETRON ADMIX - powierzchnie ściany zetrzeć na gładko, krawędzie sfazować 6. Wykonanie nowego chodnika wzdłuż południowego nabrzeża stawu: - korytowanie - gr. 77 cm - ułożenie warstwy odcinającej z piasku mechanicznie - gr. 20 cn - ułożenie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego mechanicznie - gr.20 cm - ułożenie podbudowy górnej za kruszywa łamanego mechanicznie - gr. 5 cm - ułożenie podsypki cementowo0 piaskowej - gr. 4 cm - ułożenie kostki brukowej kolor grafitowy i żółty - gr. 8 cm - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 7. Zieleń niska: - posadzenie 8 sztuk krzewów ozdobnych - tuja szmaragd na warstwach: - grunt rodzimy - ułożenie dwóch warstw geowłókniny - gr. 1 cm - ułożenie kory sosnowej grubej - gr. 10 cm - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 8. Nabrzeże roślinne: - przy lustrze wody ułożyć wegetacyjne faszyny kokosowe z roślinami VF 300 w walcu o śr.300 mm i dł.3 m oraz wegetacyjne maty kokosowe VM dł.5 m oraz szer.0,5 m - przy pochyłym nabrzeżu po stronie zachodniej ułożyć wegetacyjne siatki kokosowe ( trawiaste) dł.5 m oraz szer.1 m z nasadzeniem roślin wodnych - Kosaciec żółty 9. Elementy małej architektury: - zamontować 3 sztuki ławki SCHOOL - zamontować 1 sztukę kosza Klasyk - zamontować 3 sztuki Zapór betonowych Kula Wszystkie elementy montować zgodnie z technologią ZIEGLER 10. Roślinność pływająca i ryby ozdobne: - zastosować 4 zestawy roślin wodnych - lilie w różnych kolorach - zastosować 12 sztuk ryb - karaś złocisty 11. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również budowa oświetlenia terenu przyległego do zbiornika wodnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.30.00 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu kompleksowego zagospodarowania terenu lub stawu wraz z małą architekturą o wartości nie mniejszej łącznie niż 80 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej , zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie załączonych przedmiarów robót; 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty; 3) istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy; 4) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia po stwierdzonej jednej z okoliczności wskazanych powyżej będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olsztyn Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olsztyn Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.