Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Pruszcz Gdański: Naprawa powypadkowa samochodu gaśniczego GBA 2,5/24 na podwoziu Renault Midlum
Numer ogłoszenia: 44046 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1 A, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6823023 w. 218, fax 058 6823024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa powypadkowa samochodu gaśniczego GBA 2,5/24 na podwoziu Renault Midlum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa powypadkowa samochodu gaśniczego GBA 2,5/24 na podwoziu Renault Midlum, obejmująca swoim zakresem wymianę niektórych elementów pojazdu na nowe, naprawę uszkodzonych części (elementów) oraz lakierowanie elementów karoserii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie naprawy, remontów lub zabudowy pojazdów. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykażą minimum 2 usługi odpowiadające swym, rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,- zł. (słownie: sto tysięcy złotych); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych poniżej w pkt 1-8. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć dokumenty, o których mowa poniżej w pkt 1-5. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów odpowiednio określonych poniżej w pkt 6-8.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, 6. wykaz wykonanych minimum 2 usług odpowiadających swym, rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł każda, wykonanymi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj. bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - rozliczeniowa w informacji winna potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straż Pożarnej w Pruszcz Gdańskim 83-000 Pruszcz Gdański ulica Gdańska 1a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straż Pożarnej w Pruszcz Gdańskim 83-000 Pruszcz Gdański ulica Gdańska 1a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa pasa drogowego ul. Łukasiewicza oraz budowa oświetlenia fragmentu ul. Nowowiejskiego, Dworcowej oraz doświetleń kładek K4 i K5 nad rzeką Radunia w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.