eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Poznań: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek.
Numer ogłoszenia: 440424 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr: 1. Mięso końskie z kością Ilość: 7.500 kg, - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone Mięso końskie bez kości Ilość: 4.300 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni 2. Mięso z kością Ilość: 80 kg, - kawałki z głową, kozina/półtusze/wieprzowina z kością, stópki, podroby/żołądki, płuca, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni 3. Nutrie Ilość: 7.200 kg, - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni 4. Króliki Ilość: 730 szt., 3-4 kg/1 szt. = 2550 kg, - całe tuszki/skórowane, - króliki bezpośrednio dostarczane na teren Nowego Zoo, raz w tygodniu 5. Kury Ilość: 850 szt.- 2000 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni 6. Przepiórki Ilość: 6.000 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa: przepiórki 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni 7. Serca końskie Ilość: 1.400 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni; Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.81.00-9, 15.11.91.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie innych podmiotów oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), - odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictwa, - oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny w Poznaniu ul. Browarna 25 61- 063 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Ogród Zoologiczny w Poznaniu ul. Browarna 25 61- 063 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa końskiego z kością, mięsa końskiego bez kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso końskie z kością: - ilość: 7.500 kg - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone Mięso końskie bez kości: Ilość: 4.300 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg, - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.81.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa z kością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 80 kg, - kawałki z głową, kozina/półtusze/wieprzowina z kością, stópki, podroby/żołądki, płuca, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nutrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 7.200 kg - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa królików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 730 szt., 3-4 kg/1 szt. = 2550 kg - całe tuszki/skórowane, - króliki bezpośrednio dostarczane na teren Nowego Zoo, raz w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.91.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 850 szt.- 2000 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przepiórek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 6.000 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa: przepiórki 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa serc końskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 1.400 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.