Ogłoszenie z dnia 2006-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Lublin: dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - I transza, z podziałem na 9 zadań Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Stasiak Iwona - Specjalista ds zamówień, ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7410072, fax 081 7410138, e-mail: lpec@lpec.pl, www.lpec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - I transza, z podziałem na 9 zadań. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych do budowy zewnetrznych rurociagów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o.-I transza, z podziałem na 9 zadań:Zad.1-sieć ciepłownicza ul. Legionowa 1; Zad.2-sieć ciepłownicza ul. Ogródkowa 1 i 3 oraz ul. Przy Stawie 2; Zad.3- sieć ciepłownicza ul. Snopkowska 3 (K03); Zad.4-sieć ciepłownicza ul. Ogrodowa i I Armii Wojska Polskiego na odcinku komory K-5-12 do komory K-5-16-II etap; Zad.5-sieć ciepłownicza przyłącze do budynku przy ul. Skierki 7; Zad.6-sieć ciepłownicza ul. Droga Męczenników Majdanka, Łabędzia 3; Zad. 7 - sieć ciepłownicza ul. Głęboka 4, 6, 8, ul. Nadbystrzycka 11 i ul. Gliniana 5; zad. 8 - sieć ciepłownicza ul. Wereranów od komory P11-04 w kierunku komory P11-05; Zad.9-sieć ciepłownicza przyłacze do budynków ul. Muzyczna 3 i Muzyczna 7. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn LPEC Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 3, 20-150 Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.31.20 - Rury grzewcze odległościowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.20 - Rury grzewcze odległościowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 400 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający przewiduje prawo opcji w ilości nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego, z dopuszczalnym terminem realizacji w okresie 3 miesięcy od zakończeznia okresu trwania umowy na warunkach i cenach określonych w umowie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla: Zad.1 - 180,00 PLN; Zad.2 - 450,00 PLN; Zad.3 - 35,00 PLN; Zad.4 - 4800,00 PLN; Zad.5 - 60,00 PLN; Zad.6 - 4400,00 PLN; Zad.7 - 970,00 PLN; Zad.8 - 400,00 PLN; Zad.9 - 250,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Forma płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymog art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie przepisów art. 24 ustawy jw. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na wyrób dostarczonych elementów z rur stalowych preizolowanych minimum 5 lat. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa (PLN) - 90% Termin dostawy elementów nietypowych - 5% Okres gwarancji - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TL 3-3071-01/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Na podstawie wystawionej przez Zamawiającego faktury VAT, przlewem lub w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 13.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetagowej: Przewodniczący - Stanisław Stefańczyk, Sekretarz - Iowna Stasiak, Członek - Stanisław Pietras, Członek - Bożena Syta, członek - Piotr Milczek. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.03.2006, godzina 11:30, LPEC Sp. z o.o., ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, Sala konferencyjna - parter.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamawiajacy udziela zamówienia w cześciach tzw. transzach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia, tj. łączna wartość wszystkich transz, zgodnie z art. 32 ust. 4 przy uwzględnieniu art. 32 ust 3 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)Transza II - luty 2006r., transza III - kwiecień 2006r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 1 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Legionowa 1. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2Fi 50, ok. 131,5 m 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.04.2006; termin dostawy: 01.04.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza- ul. Ogródkowa 1 i 3 oraz ul. Przy Stawie 2. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłowniacza od 2 Fi 80 do 2 Fi 100, ok. L=166 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.04.2006; termin dostawy: 15.04.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 3 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Snopkowska 3 (K03). 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2 Fi 40, ok. L=24 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.04.2006; termin dostawy: 15.04.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 4 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Ogrodowa i I Armii Wojska Polskiego na odcinku komory K-5-12 do komory K-5-16 - II etapeizolowanych. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza od 2 Fi 65 do 2 Fi 400, ok. L= 361,5 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.05.2006; termin dostawy: 15.05.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 5 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - przyłącze do budynku przy ul. Skierki 7. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2 Fi 50, ok. L=36 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.04.2006; termin dostawy: 15.04.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 6 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Droga Męczenników Majdanka, Łabędzia 3. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza od 2 Fi 40 do 2 Fi 250, ok. L=492 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.05.2006; termin dostawy: 01.05.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 7 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Głęboka 4, 6, 8, ul. Nadbystrzycka 11 i ul. Gliniana 5. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza od 2 Fi 40 do 2 Fi 125, ok. L= 290,5 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.05.2006; termin dostawy: 01.05.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 8 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Weteranów od komory P11-04 w kierunku komory P11-05. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2 Fi 250, ok L=38 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.04.2006; termin dostawy: 15.04.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 9 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - przyłącze do budynków przy ul. Muzyczna 3 i Muzyczna 7. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza od 2 Fi 40-65, ok. L=121m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.07.2006; termin dostawy: 01.07.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Postępowanie ZP.381.77.2025 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów szewnych i operacyjnych
- Przebudowa warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Energetycznych w Lublinie, ul. Długa 6 w ramach projektu pn. ,,Rozwój szkół zawodowych na terenie Miasta Lublin".
- Dostawa analizatora immunologicznego z pakietem odczynników
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.