eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grójec: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Danuta Koczar, mgr Bożena Kamińska tel:0486649136 fax:0486642165 e-mail:zakupygr@op.pl, ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643081 w. 136, e-mail: zdrowiegr@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalgrojec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Grójec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 grup. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia wynosi 663210,22 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za wszystkie grupy wynosi 9920,00 PLN. Wysokość wadium w odniesieniu do poszczególnych grup podano w ZAŁĄCZNIKU B. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Dz.U.Nr 19, poz.177 z dnia 9 lutego 2004r. z poźn.zm. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają złożyć oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy skierowany do osób upoważnionych do kontaktów zamawiający przekaże siwz pocztą w terminie 5 dni. Sposób płatności-za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 07.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 13:00, DOMONT sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Cewniki, zgłębniki. 1) Krótki opis: cewniki Foleya z prowadnicą i bez, cewniki do odsysania, cewniki Nelatona, cewniki do karmienia przez nos, zgłębniki żołądkowe, cewniki do podawania tlenu przez nos tzw. wąsy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 34832,37 PLN Wadium 520,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestawy jednorazowe do drenażu opłucnej , zestawy do punkcji jamy opłucnej. 1) Krótki opis: Zestaw do drenażu opłucnej do ssania czynnego , sterylny zestaw do punkcji jamy opłucnej i otrzewnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 19032,00 PLN Wadium 300,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Igły do znieczuleń podpajęczych. 1) Krótki opis: Zestaw do znieczuleń zewnatrzoponowych , igły do nakłuć lędźwiowych , igły do znieczuleń podpajęczych , igły do znieczuleń typu Atraucan. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 8820,35 PLN Wadium 130,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Cawnik do żył centralnych. 1) Krótki opis: Cewnik do żył centralnych z powłoką hydrofilną wprowadzany metodą Seldingera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 12586,00 PLN Wadium 180,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Kaniule , koreczki do kaniul , plastry do kaniul. 1) Krótki opis: Kaniule dla noworodków , kaniule do długotrwałego wlewu dożylnego , plastry do kaniul , koreczki do kaniul, opatrunki do mocowania i zabezpieczania wkłuć. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 186973,15PLN Wadium 2800,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Przyrządy do prrzetaczania płynów , krwi. 1) Krótki opis: Przyrządy do przetaczania płynów bez łącznika , bez igły ; przyrządy do przetaczania krwi ; przyrządy do przetaczania krwi i płynów z możliwością mierzenia OCŻ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 109163,25 PLN Wadium 1600,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Igły , strzykawki , kranik trójdrożny , przedłużacze do pomp infuzyjnych. 1) Krótki opis: Strzykawki do pomp infuzyjnych z kńcówką Luer-Lock , do podawania leków światłoczułych , kraniki trójdrożne , przedłużacze do pomp infuzyjnych - zwykłe i światłoczułe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 17090,57PLN Wadium 250,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Igły , strzykawki. 1) Krótki opis: Igły , strzykawki , pojemniki do złużytych igieł. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 77801,78 PLN Wadium 1200,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Igły do punkcji mostka. 1) Krótki opis: Igły do punkcji mostka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 7461,00 PLN Wadium 100,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Rurki intubacyjne , tracheostomijne , filtry oddechowe. 1) Krótki opis: Rurki intubacyjne , tracheostomijne z prowadnicą i bez prowadnicy,rurki gardłowe Goudela , filtry oddechowe , przewody tlenowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 106737,40PLN Wadium 1600,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Dreny. 1) Krótki opis: Dreny Kateter , dreny brzuszne , dreny Thorax , dreny do odsysania pola operacyjnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: 82712,35PLN Wadium 1240,00PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.