Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Płock: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO AMBULANSÓW, ŁODZI RATOWNICZEJ I POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH W ROKU 2014
DLA SP ZOZ WSPRITS W PŁOCKU. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/10/D/13
Numer ogłoszenia: 440052 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku , ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO AMBULANSÓW, ŁODZI RATOWNICZEJ I POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH W ROKU 2014 DLA SP ZOZ WSPRITS W PŁOCKU. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/10/D/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do ambulansów, łodzi ratowniczej i pojazdów służbowych w roku 2014 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku. Zakup paliwa dla poszczególnych Oddziałów SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w stacjach paliw Wykonawcy w ilościach: 1) dla Oddziału w Płocku Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 70.000 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 3.900 litrów. w tym pojazdy służbowe i łódź ratownicza 2) dla Podstacji w Wyszogrodzie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8.500 litrów, 3) Dla podstacji w Gabinie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8.400 litrów, 4) Dla Oddziału w Gostyninie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 28.000 litrów, 5) Dla Oddziału w Sierpc Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 30.000 litrów, UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera złącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części i dopuszcza składanie ofert częściowych - opis w §19 SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5. Dostarczane paliwa muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym wymaganiom jakościowym - dla benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN-EN 228:2013-04E , dla oleju napędowego wg Polskiej normy PN-EN 590+A1:2011. Jednocześnie dla paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). Ponadto do oleju napędowego pobieranego w okresie zimowym Wykonawca będzie stosował olej napędowy o parametrach - zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww. rozporządzenia. Uwaga: w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną. 6.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wpłaceniem wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne - koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do uznania, ze Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum po 1 całodobowo (24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - w tym niedziele i święta) czynnej stacji paliw, umożliwiającej tankowanie oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95, oddalonej maksymalnie dla poszczególnej części zamówienia: Część I - dla Oddziału w Płocku ul. Strzelecka 3 - 3,5 km, Część II - dla Podstacji w Wyszogrodzie ul. Płocka 29 - 4,0 km, Część III - dla podstacji w Gabinie ul. Płocka 19A - 2,0 km, Część IV - dla Oddziału w Gostyninie ul. Przemysłowa 1 - 3,0 km, Część V - dla Oddziału w Sierpcu u. Braci Tułodzieckich 19 - 2,0 km.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do uznania, ze Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu b) wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wysokość udzielonego opustu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz informacji zawartych w ofercie Wykonawcy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. W treści umowy, która nie podlega negocjacjom, podano wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.W przypadku gdy Zamawiający będzie zawierał umowę z wykonawcami, którzy złożyli ofertę wspólną, umowa zostanie poszerzona o zapisy dotyczące odpowiedzialności solidarnej tych Wykonawców. 4.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5 pokój nr 15 od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 14:35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, 09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5 SEKRETARIAT od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 14:35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych oleju napędowego i benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej jak 95 na terenie miasta Płocka dla Oddzaiłu w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych oleju napędowego i benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej jak 95 na terenie miasta Płocka, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,5 km od siedziby Oddziału Płockiego mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 3. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 70 000 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 3 000 litrów. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - benzyny bezołowiowej dla łodzi ratunkowej na podstawie upoważnienia do bezpiecznych pojemników. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa przez 12 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) w okresie od 31.05.2014. r do 30.09.2014 r. Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 900 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego w okolicy miasta Wyszogród dla Podstacji w Wyszogrodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego w okolicy miasta Wyszogród, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 4,0 km od siedziby Podstacji Wyszogród, ul. Płocka 29. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8 500 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie miasta Gąbina dla Podstacji w Gąbinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie miasta Gąbina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Podstacji Gąbin, ul. Płocka 19A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy w godz. od 07:00 do 22: 00 przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 8 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gostynina dla Oddziału w Gostyninie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gostynina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Oddziału Gostynin, ul. Przemysłowa 1. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 28 000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Sierpca dla Oddziału w Sierpcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Sierpca, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Oddziału Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 19, Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 30 000 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość udzielonego opustu - 10
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (3)
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ABRUKO Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby "ABRUKO PLUS" Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "Zawoja" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy"
- Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- Detaliczne dostawy benzyny bezołowiowej
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





