Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Piekary Śląskie: Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych
Numer ogłoszenia: 43997 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akcesoria wg poniższego wykazu: 1. Pendrive 8 GB, USB (długość obudowy powyżej 3cm) 40, 2. Pendrive 32 GB, USB 3.0 (długość obudowy powyżej 3cm) 4, 3. Pendrive 64 GB USB 3,0 (długość obudowy powyżej 3cm) 2, 4. Dysk twardy HDD 500GB 2,5cala, USB 3.0, obudowa z przewagą koloru czarnego (lub odcień czerni), zasilanie zintegrowane w USB 6, 5. Dysk twardy HDD 3TB 3,5cala, SATA3-6Gb/s, 64MB pamięci 1, 6. Dysk twardy HDD 500GB 3,5cala, SATA3-6Gb/s, 64MB pamięci 6, 7. Dysk twardy SSD 240GB 2,5cala, SATA3, odczyt/zapis - 450MB/s (lub więcej) 2, 8. Dysk twardy SSD 120GB 2,5cala, SATA3, odczyt - 540MB/s, zapis - 430MB/s (lub więcej) 20, 9. Dysk RDX 320GB lub większy 20, 10. Słuchawki nauszne z mikrofonem, regulacja głośności, kolor: przewaga czarnego (lub odcień czerni) 10, 11. Kabel VGA D-Sub 15-pin M/F (męsko/żeński) 3m 2, 12. Karta sieciowa 10/100/1000Mbps RJ45 pod PCI 10, 13. DVD +R 4,7GB w zapakowanych pudełkach SLIM 200, 14. CD+R 700MB w zapakowanych pudełkach SLIM 200, 15. Mysz optyczna PS2 (wartości minimalne: 1,5m kabla, 1000dpi, obudowa 11cm długości) 40, 16. Mysz optyczna USB 3.0 (wartości minimalne: 1,5m kabla, 1000dpi, obudowa 11cm długości) 40, 17. Klawiatura PS2 (min. 102 klawisze) 10, 18. Klawiatura USB (min. 102 klawisze) 10, 19. Kabel USB do drukarki 3m 5, 20. Kabel USB przedłużacz 3m 10, 21. Kabel UTP RJ45 wtyki zalewane, kat. 6a, 1m 20, 22. Kabel UTP RJ45 wtyki zalewane, kat. 6a, 2m 20, 23. Kabel UTP RJ45 wtyki zalewane, kat. 6a, 3m 10, 24. Kabel UTP (skrętka) karton kat. 5e 305m 2, 25. Wtyk RJ45 200, 26. Pianka do czyszczenia ekranów LCD 400ml 5, 27. Sprężone powietrze w sprayu 400ml 10, 28. Listwa zasilająca 230V (5 gniazd, kabel 3m, filtr przeciwprzepięciowy) 10, 29. Procesor 4-rdzeniowy 4Ghz, 64bit, 8MB cache, częstotliwość układu graficznego - 350MHz, BOX 1, 30. Płyta główna ATX obsługująca procesor z pkt 29, posiadająca: VGA, DDR3, SATA3, LAN, SOUND, USB 3.0, RAID 1, 31. Moduł przełącznika, 2-portowy 10GbE SFP+ (JD368B lub równoważny) 1, 32. Pamięć DIMM DDR2 2GB (w jednej kości) 800MHz 4, 33. Pamięć DIMM DDR3 8GB (w jednej kości) 1600MHz lub więcej 4, 34. Pamięć SO-DIMM DDR2 4GB (w jednej kości) 2, 35. Pamięć SO-DIMM DDR3 4GB (w jednej kości) 2, 36. Rzep do spinania kabli, długość min 27cm, plastikowa lub metalowa sprzączka 10. Wymagana gwarancja: 24 miesiące.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: --
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego co do przedmiotu umowy, jeśli konieczność ich zmian wynika z faktu, że przedmiot umowy określony w ofercie Wykonawcy z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym o funkcjonalności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. Ewentualne koszty zmiany obciążają Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Usługa polegająca na udzielaniu schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Piekary Śląskie.
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Licencja na programy IBM, materiały eksploatacyjne do drukarek, zakup zasilacza UPS 20-30 KVA.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.