Ogłoszenie z dnia 2005-08-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kozienice: dostawa wyrobów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Alina Pakuła, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, fax 048 6148139, e-mail: SPZZOZkoz@poczta.onet.pl, www.szpitalkozienice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów opatrunkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa wyrobów opatrunkowych. Szczeółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 - przedmio zamówienia siwz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej przy al. gen. Wł. Sikorskiego 10 w Kozienicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro. Zkres zamówienia obejmuje 11 zadań - zgodnie z siwz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w łącznej kwocie 8.600,00 PLN. Wysokość wadium na poszczególne zadania określona jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność nastąpi w formie przelewu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 prawa zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w siwz zgodnie z paragrafem 1 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w siwz zgodnie z paragrafem 1 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w siwz zgodnie z paragrafem 1 ust. 2 pkt 3,5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 32 - 30838 z dnia 15.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90 % Stałość cen - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 26b/PN/ND.ZP/2005 r. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach przy Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 - budynek szpitala, pok. Sekcja Zamówień Publicznych.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 1 - plastry. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 2 - opatrunki gazowe. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 3 - gaza. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 4 - opatrunki gipsowe. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 5 - opaski dziane i elastyczne. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 6 - rękawy opatrunkowe. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 7 - lignina. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 8 - wata. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 9 - serwety operacyjne. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 10 - kompresy gazowe niejałowe. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zadanie nr 11 - kompresy gazowe wyjałowione. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- "Wzmocnienie ochrony Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kozienice" - zakup generatora wraz z jego wdrożeniem
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





