To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Gdynia: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 43977 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36922 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) w Gdyni. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia. Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Gen. Maczka 1, Zespół Opiekuńczy, ul. Fredry 3, Tymczasowy Ośrodek Opiekuńczy, ul. Chwarznieńska 93, Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych, ul. Bosmańska 32A, Ośrodek Wsparcia ul. Maciejewicza 11 Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Gen. Maczka 1, Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Wąsowicza 3, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Batalionów Chłopskich 1, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Sikorskiego 2a, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 3, ul. Działowskiego 9, Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej Nr 4, ul. Abrahama 59,Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Grabowo 2Administracja, ul. Grabowo 2, Zespół ds. Wsparcia Seniorów i Osób Niepełnosprawnych, Grabowo 2, Zespół ds. Pieczy Zastępczej ul. Filomatów 2Zespół ds. Bezdomnych, ul. Działowskiego 11, Klub Osiedlowy Apteka, ul. Opata Hackiego 17A, Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42 Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane artykuły Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów biurowych z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego. Ewentualne koszty związane z transportem wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za dostawy wykonane przez podwykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. KAS J.Kasperski Sp.J, ul. Janka Wiśniewskiego 20, 81-969 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87289,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113732,29
Oferta z najniższą ceną: 113732,29 / Oferta z najwyższą ceną: 113732,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
- Dostawa artykułów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





