eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa notebooków dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Gdańsk: Sukcesywna dostawa notebooków dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 439764 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419802 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa notebooków dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa notebooków dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 2.Zamówienie dotyczy dostawy fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia, tzn. nie używanego przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być w dniu składania ofert przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegóły dot równoważności opisane są w rozdziale II SIWZ 4.Spełnienie wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone załączoną do oferty specyfikacją techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia z dokładnym wyszczególnieniem parametrów, które wymaga Zamawiający. Specyfikacja techniczna musi pochodzić od producenta przedmiotu zamówienia lub ma być przez niego potwierdzona. Parametry równoważne muszą być zaznaczone bardzo czytelnie (np. poprzez pogrubienie czcionki, podkreślenie, inny kolor). 5.Zamówienia na przedmiot zamówienia składane będą za pośrednictwem wewnętrznego sklepu internetowego Uniwersytetu Gdańskiego. 6.Dostawa następuje w ciągu 4 dni roboczych, od otrzymania (przez Wykonawcę) zamówienia, do wskazanych w zamówieniu jednostek organizacyjnych UG na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem. 7.Przed realizacją zamówienia, Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobą wymienioną w przesłanym zamówieniu, celem uzgodnienia terminu dostawy. 8.Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wypełnioną kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz specyfikację techniczną (o której mowa w pkt. 4) z podaniem podstawowych parametrów zainstalowanych komponentów celem dokonania odbioru przez Zamawiającego. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia (na podstawie dołączonej specyfikacji technicznej), sporządza i podpisuje protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. Faktura poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z umową lub w stanie uszkodzonym, Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę (drogą elektroniczną lub fax-em), a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zgłoszonej niezgodności i jego wymiany, na własny koszt, w terminie 3 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia (drogą elektroniczną lub fax-em). 12.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 13. Przedmiot zamówienia oferowany w ramach danego modelu musi posiadać identyczną konfigurację podstawową - tzn. identyczne elementy występujące we wszystkich konfiguracjach modelu, takie jak np.: płyta główna, procesor, obudowa. 14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być oznaczony symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 roku (Dz. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003r) oraz spełniać warunki określone w PN, PN-EN. 15. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia, w tym okresy gwarancji i napraw gwarancyjnych, szczegółowo opisane w rozdziale II SIWZ. 16.Gwarancja na ww. przedmiot zamówienia obowiązuje w okresie podanym w pkt. 16 rozdziału II SIWZ (liczonym od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru) i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia (defekty techniczne) powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. 17.Wykonawca dokona serwisu (w okresie gwarancji) bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu awarii): do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia Wykonawcy, maksymalny czas naprawy: do 10 dni roboczych, z wyjątkiem Linii B - 2 dni robocze, od czasu zgłoszenia awarii Wykonawcy lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. 18.Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy i wolny od wad po wcześniejszej maksymalnie trzykrotnej naprawie. 19.W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Wykonawcy. 20. Zamawiający nie przewiduje ubiegania się o 0% stawkę podatku VAT na podstawie art. 83 ust.14 pkt. 1 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.). 21. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części dostawy (20% wartości brutto). Szczegóły zamówienia określone w rozdziale II SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Axel Computer sp. z o.o., ul. Chodowieckiego 5, 80-208 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215031,06

  • Oferta z najniższą ceną: 215031,06 / Oferta z najwyższą ceną: 215031,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.