Ogłoszenie z dnia 2006-08-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: modernizacja nawierzchni placu manewrowego wewnętrznego w JRG PSP Niemodlin Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Henryk Śleziak, Jan Stachura, ul. Głogowska 24, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4002011, e-mail: wpiatkowski@psp.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja nawierzchni placu manewrowego wewnętrznego w JRG PSP Niemodlin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Państwowej Straży Pożarnej, ul. Podwale 11, 49-100 Niemodlin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne placu manewrowego, w tym: 1. frezowanie nawierzchni bitumicznej, 2. położenie warstwy ścieralnej, 3. wykonanie dwóch sudzienek ściekowych, Dokładny opis zawarty w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dział III. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Ustawa - Prawo zamówień publicznych, art. 22 oraz Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dział VII. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja nawierzchni placu manewrowego na powierzchni 1542 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną komisję przetargową. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wbd.pl lub kmsekret@psp.opole.pl lub 077 400 2002. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:00, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Głogowska 24, 45-315 Opole.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg pn. Wykonaniu tymczasowego zabezpieczenia wiaduktu drogowego zlokalizowanego w ciągu ul. Jerzego i Ryszarda Kowalczyków w Opolu
- Zakup subskrypcji oraz wsparcia technicznego dla VMware vSphere Foundation na okres 24 miesięcy dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej na odc. Ozimek - Grodziec
- D/46/2025/A Zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego, Część nr 3 - Zakup i dostawa aparatu KTG - 1 szt.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPN/25/2025 "Naprawa systemu odwodnienia szlaków turystycznych w Karkonoskim Parku Narodowym"
- "Wykonanie robót budowalnych związanych z rozbudową dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi gminnej nr 360508W na odcinku od drogi powiatowej nr 3615W w miejscowości Czołomyje o długości 1,74 km do mostu na działce 591 obręb Stok Ruski
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego oraz infrastruktury drogowej transportu publicznego ulicy Przemysłowej w Prudniku w ramach projektu: "Wzrost mobilności na obszarze Subregionu Południowego"
- "Tworzenie miejsc opieki w miejskim żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu" w ramach programu "Aktywny Maluch 2022-2029" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa infrastruktury edukacyjno-rekreacyjnej w parku w Międzybłociu" 2 postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.