Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Kamień Wielki: DOSTAWA PRODUKTÓW SUCHYCH
Numer ogłoszenia: 439684 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stawna 40, 66-460 Kamień Wielki, woj. lubuskie, tel. 095 7515828, faks 095 7515828.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SUCHYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka tortowa 1 kg kg 800 Mąka ziemniaczana 1 kg kg 20 Kasza manna 1kg kg 230 Kasza jęczmienna 1 kg kg 200 Kasza gryczana 1 kg kg 80 Ryż 1 kg kg 670 Płatki kukurydziane 1 kg kg 240 Płatki owsiane 500 g kg 170 Cukier kryształ 1 kg kg 2600 Cukier puder 500 g kg 20 Makaron popularny 1 kg szt 1100 Płatki ryżowe błyskawiczne 300 g szt 500 Olej 1 l szt 310 Pasztet drobiowy 500 g szt 420 Konserwa turystyczna 300 g szt 500 Chrzan tarty 300 g szt 200 Kapusta czerwona konserwowa w słoikach 900 g szt 250 Fasola sucha 500 g kg 120 Groch łuskany 400 g szt 126 Ogórek konserwowy w słoikach 900 g szt 950 Groszek konserwowy 400 g szt 530 Koncentrat pomidorowy 200 g szt 720 Sok pomidorowy 330 g szt 900 Sałatka warzywna konserwowa w słoikach 900 g szt 700 Fasolka konserwowa 470 g szt 1150 Kompoty 0,9 l szt 1500 Dżemy 280 g szt 1150 Soki owocowe 1 l szt 50 Soczki w kartonikach 0,2 l szt 500 Syrop 700 g szt 1000 Sól jadalna 1 kg kg 480 Pieprz naturalny 100 g szt 70 Ziele angielskie 15 g szt 50 Kwasek cytrynowy 20 g szt 85 Majeranek 14 g szt 130 Liść laurowy 6 g szt 50 Musztarda stołowa 180 g szt 345 Przyprawa MAGII w płynie 960 g szt 90 Majonez 470 g szt 400 Ocet 0,5 l szt 55 Proszek do pieczenia 30 g szt 20 Cukier waniliowy 16 g szt 650 Żelatyna 15 g szt 140 Przyprawa Wegeta 200 g szt 180 Cynamon 15 g szt 35 Herbata granulowana 100 g szt 1200 Kawa INKA 150 g szt 200 Kakao naturalne 80 g szt 100 Herbata LIPTON 100 szt op. 5 Kawa naturalna mielona PREMIUM 80 g szt 15 Miód wielokwiatowy 380 g szt 20 Kisiel (różne smaki) 38 g szt 300 Budyń (różne smaki) 40 g szt 650 Krakersy 180 g szt 300 Drożdże 100 g szt 130 Kukurydza konserwowa 425 g szt 100 Kleik ryżowy 170 g szt 20 Przecier ogórkowy 900 g szt 100 Paprykarz szczeciński 300 g szt 570 Konserwa rybna w pomidorach 300 g szt 350.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany stawki VAT w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - ceny jednostkowe zostaną skorygowane i dostosowane do obowiązujących przepisów w części, która będzie rozliczna i fakturowana po dacie wejścia w życie zmian ustawowych w zakresie podatku VAT. 2. Cena brutto określona w umowie może być poddana korekcie w formie aneksu do umowy tylko w przypadku, kiedy wskaźnik zmiany cen żywności ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny wykaże zmianę cen minimum o + - 2,5 % z zastrzeżeniem pkt. 3. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu do umowy. 3.Na pisemny wniosek Wykonawcy cena w okresie obowiązywania umowy może być waloryzowana nie więcej jednak niż dwukrotnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
ul.Stawna 40, 66-460 Witnica, pok.207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim, ul.Stawna 40, 66-460 Witnica pok. 208 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ WIELKI
więcej: przetargi KAMIEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





