eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dodatkowe usługi biurowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Hrubieszów: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 439664 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430282 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Hrubieszowie, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 7, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0-84 696 40 42, faks 0-84 696 40 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Hrubieszowie w ramach następujących zadań - części zamówienia: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny - 256 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego i jej dostarczanie do właściwych sekretariatów, odbieranie z sekretariatów przygotowanej korespondencji, sporządzanie spisów korespondencji wychodzącej, sporządzenie kserokopii dokumentów. Zadanie nr 2 - Oddział Administracyjny - 256 godzin; sprawdzanie i spisywanie zużytego i uszkodzonego sprzętu elektronicznego i przygotowanie go do utylizacji, pomoc przy przenoszeniu i instalowaniu urządzeń komputerowych. Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 5 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 6 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 512 godzin; drukowanie zawiadomień z ksiąg wieczystych z systemu informatycznego Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych, przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 512 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego Wydziału Ksiąg Wieczystych oraz jej rejestrowanie w systemie informatycznym Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych - 512 godzin; przyjmowanie i wydawanie akt z archiwum ksiąg wieczystych, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt ksiąg wieczystych zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji. Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe (za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych) - 512 godzin; przyjmowanie akt do archiwum zakładowego i wydawanie akt z archiwum zakładowego, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt spraw karnych zwrotnych poświadczeń odbioru kart karnych z Ministerstwa Sprawiedliwości. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 02 stycznia 2012 roku do dnia 30 marca 2012 roku we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 3584 godzin. Na każde z w/w zadań przypada po 512 godzin, z wyjątkiem zadań nr 1 - 6 na które przypada po 256 godzin. Dla zadań na które przypada po 512 godzin (zadania nr 7, 8, 9, 10) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w styczniu 168 godzin, w lutym 168 godzin i w marcu 176 godzin. Dla zadań na które przypada 256 godzin (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w styczniu 84 godziny, w lutym 84 godziny i w marcu 88 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Sądu Rejonowego w Hrubieszowie przy ul. mjr Henryka Dobrzańskiego HUBALA 7, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu do systemu informatycznego SAWA oraz NKW..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Szczuc, Moniatycze, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2196,48

  • Oferta z najniższą ceną: 2196,48 / Oferta z najwyższą ceną: 2196,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Bryk, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - II Wydział Karny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewelina Tymecka, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1536,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1536,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - II Wydział Karny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Nowak, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kwiatkowska, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4403,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4403,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4403,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bogdan Kaźmierczuk, Kułakowice Trzecie, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4096,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4096,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Kopczyńska, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4403,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4403,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4403,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe (za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Dziewiczkiewicz, Mieniany, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4494,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4494,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4494,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.