To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Hrubieszów: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 439664 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430282 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Hrubieszowie, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 7, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0-84 696 40 42, faks 0-84 696 40 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Hrubieszowie w ramach następujących zadań - części zamówienia: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny - 256 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego i jej dostarczanie do właściwych sekretariatów, odbieranie z sekretariatów przygotowanej korespondencji, sporządzanie spisów korespondencji wychodzącej, sporządzenie kserokopii dokumentów. Zadanie nr 2 - Oddział Administracyjny - 256 godzin; sprawdzanie i spisywanie zużytego i uszkodzonego sprzętu elektronicznego i przygotowanie go do utylizacji, pomoc przy przenoszeniu i instalowaniu urządzeń komputerowych. Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 5 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 6 - II Wydział Karny - 256 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 512 godzin; drukowanie zawiadomień z ksiąg wieczystych z systemu informatycznego Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych, przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 512 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego Wydziału Ksiąg Wieczystych oraz jej rejestrowanie w systemie informatycznym Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych - 512 godzin; przyjmowanie i wydawanie akt z archiwum ksiąg wieczystych, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt ksiąg wieczystych zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji. Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe (za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych) - 512 godzin; przyjmowanie akt do archiwum zakładowego i wydawanie akt z archiwum zakładowego, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt spraw karnych zwrotnych poświadczeń odbioru kart karnych z Ministerstwa Sprawiedliwości. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 02 stycznia 2012 roku do dnia 30 marca 2012 roku we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 3584 godzin. Na każde z w/w zadań przypada po 512 godzin, z wyjątkiem zadań nr 1 - 6 na które przypada po 256 godzin. Dla zadań na które przypada po 512 godzin (zadania nr 7, 8, 9, 10) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w styczniu 168 godzin, w lutym 168 godzin i w marcu 176 godzin. Dla zadań na które przypada 256 godzin (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w styczniu 84 godziny, w lutym 84 godziny i w marcu 88 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Sądu Rejonowego w Hrubieszowie przy ul. mjr Henryka Dobrzańskiego HUBALA 7, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu do systemu informatycznego SAWA oraz NKW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Szczuc, Moniatycze, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2196,48
Oferta z najniższą ceną: 2196,48 / Oferta z najwyższą ceną: 2196,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Bryk, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2200,00
Oferta z najniższą ceną: 2200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - II Wydział Karny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Tymecka, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1536,00
Oferta z najniższą ceną: 1536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - II Wydział Karny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Nowak, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2100,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kwiatkowska, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4403,20
Oferta z najniższą ceną: 4403,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4403,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogdan Kaźmierczuk, Kułakowice Trzecie, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4096,00
Oferta z najniższą ceną: 4096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4096,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Kopczyńska, Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4403,20
Oferta z najniższą ceną: 4403,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4403,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe (za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Dziewiczkiewicz, Mieniany, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3813,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4494,00
Oferta z najniższą ceną: 4494,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4494,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- Zmiana sposobu użytkowania budynku banku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w szkole Zespołu Szkól nr 1 w Hrubieszowie
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Lwówek
- Sukcesywne świadczenie usługi porządkowania i archiwizacji dokumentacji archiwalnej kategorii A oraz dokumentacji niearchiwalnej kategorii B
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Usługa monitorowania w trybie ciągłym systemów teleinformatycznych oraz sieci Ministerstwa Sportu i Turystyki (SOC) oraz reagowania na pojawiające się zdarzenia (NOC)
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.