Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Bochnia: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 439562 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według pakietów: Pakiet nr 1 - Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych, ponadpodłogowych, sanitariatów Pakiet nr 3 - Profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości powierzchni w Szpitalu -.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub, którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 4.Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w opisie warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Uwaga! Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 3 do (SIWZ) - wzór oświadczenia. 6.Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: 1)dla pakietu nr 1: a. Dla produktów biobójczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 252) - każda strona musi zostać opisana której pozycji dotyczy. b.Dla wszystkich pozycji ksero etykiety znajdującej się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania, dawkowania i składem preparatu (etykieta wystawiona przez producenta) oraz karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych każda strona musi zostać opisana, której pozycji dotyczy. 2) dla pakietu nr 2 a.Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w pakiecie nr 2 poz. 2, 3 odpowiadają parametrom określonym w SIWZ wymaga dostarczenia wraz ofertą próbek produktu. Próbki zostaną zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówien Publicznych pok.nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat pok.nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych, ponadpodłogowych, sanitariatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych, ponadpodłogowych, sanitariatów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 3 - Profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości powierzchni w Szpitalu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości powierzchni w Szpitalu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Zakup koparki kołowej oraz dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Dostawa wyposażenia dla Sekcji Pralni i Sekcji Higieny Szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Zaprojektowanie, wykonanie i zabudowa przenośnika taśmowego"
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Dostawa środków do zmywarek oraz drobnego sprzętu do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawy środków czystości i higieny
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





