eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubinbudowa infrastruktury drogowej - os. Zalesie



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 43934

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: budowa infrastruktury drogowej - os. Zalesie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska, do kontaktów: Gabriela Wielgus, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468236, fax 076 7468267, e-mail: bzp@um.lubin.pl, www.um.lubin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa infrastruktury drogowej - os. Zalesie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa infrastruktury drogowej - os. Zalesie w części: Cz. 1 - makroniwelacja w pasach drogowych ulic strery handlowo-usługowej Cz. 2 - makroniwelacja w pasach drogowych ulic osiedlowych Cz. 3 - budowa odcinka drogi kl 3 (ul. Zwierzyckiego). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren miasta Lubina. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmuje: - w cz. 1 i cz. 2 - roboty ziemne wstępne i przygotowawcze do właściwych polegających na przygotowaniu podłoża pod nawierzchnię dróg - wycinka drzew i chwastów, zdjęcie humusu, przemieszczanie i wywóz mas ziemnych, formowanie i zagęszczanie nasypów. Powierzchnia zainwestowania - łącznie ok. 67 000 m kw. - cz. 3 - roboty ziemne i rozbiórkowe, podbudowy i nawierzchnie jezdni, zatok postojowych, zjazdów i chodników. Długość budowanego odcinka 200 m Vp=40 km. Ulica dwujezdna 2x5,5m z pasem rozdziału 6,0 m. Nawierzchnia jezdni (kategoria ruchu - KR3) - warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 - 5 cm, - warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/25 - 7 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mech. - 20 cm - warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego o CBR>25% - 40 cm - podłoże - grunt rodzimy C3. Nawierzchnia zatok postojowych i chodników - kostka betonowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca dysponuje wykwalifikowanym personelem, posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności drogowej, lub - konstrukcyjno-budowlanej (z lat 1994-2003) lub - konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg - Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia (w szczególności dot. cz. 3 zakresu zamówienia) tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat 3 zadań polegających na budowie dróg o powierzchni min. 2 500m kw. - Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Termin wykonania - 20% 2. Cena - 80% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.10.2005, cena - 12,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.10.2005, godzina 10:15, Urząd Miejski ul. Kilińskiego 10.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.