eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiWYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA PCV W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Aleksandrów Łódzki: WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA PCV W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Numer ogłoszenia: 439164 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178 , strona internetowa www.pgkimal.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA PCV W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA PCV W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. UL. 1-GO LISTOPADA14 -1 szt. , PÓŁNOCNA 5 M 6 - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówenie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zawarcie umowy jest zgodne z przepisami gdyż zamówienie podstawowe było udzielone w dniu 12.06.2012 r., umowa nr 240/6/ZO/KM/2012. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 226096-2012. Zamówienie uzupełniające było przewidziane u ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Przedmiot zamówienia jest w złym stanie technicznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • SAO Anetta Szyjak, ul. Słowackiego 142, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.