eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POŻAROWEJ NR 2 W LEŚNICTWIE PRZYBOROWO NA DZ. EW. 877, 878, 879, 882, 883, 884, OB. EW. WARZĄCHEWKA POLSKA GM. WŁOCŁAWEK ORAZ NA DZ. EW. 572, 573, 574, 575/2, 557/2, OB. EW. DĘBNIAKI GM. KOWAL.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Włocławek: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POŻAROWEJ NR 2 W LEŚNICTWIE PRZYBOROWO NA DZ. EW. 877, 878, 879, 882, 883, 884, OB. EW. WARZĄCHEWKA POLSKA GM. WŁOCŁAWEK ORAZ NA DZ. EW. 572, 573, 574, 575/2, 557/2, OB. EW. DĘBNIAKI GM. KOWAL.
Numer ogłoszenia: 439156 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394380 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POŻAROWEJ NR 2 W LEŚNICTWIE PRZYBOROWO NA DZ. EW. 877, 878, 879, 882, 883, 884, OB. EW. WARZĄCHEWKA POLSKA GM. WŁOCŁAWEK ORAZ NA DZ. EW. 572, 573, 574, 575/2, 557/2, OB. EW. DĘBNIAKI GM. KOWAL..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi pożarowej nr 2 w Leśnictwie Przyborowo. Pas istniejącej korony drogi ograniczony drzewostanem i podłożem gruntów słabonośnych, gdzie występują piaski drobne na pograniczu pylastych. Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy wynosi 4626 mb. Droga leśna przewidziana do przebudowy jest po trasie jej dotychczasowego przebiegu, bez ingerencji w ukształtowanie terenu i naturalne warunki środowiskowe. Remont zakłada przywrócenie drodze następujące parametry techniczne: - szerokość korony: 4,50 m - droga o długości: 4626,00 m - spadki poprzeczne daszkowy na drodze głównej 3%. - obustronne rowy odparowujące odtworzone. Projekt profilu podłużnego drogi zakłada zachowanie istniejącej niwelety drogi. Powierzchowne odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni oraz poboczy. Wody spływające z korony drogi odprowadzone będą do rowów odparowujących. Roboty ziemne mają charakter korekcyjny wynikają z konieczności odtworzenia rowów i wyprofilowania poboczy. Przebudowa nawierzchni polegać będzie na wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni z lokalnym jej uzupełnieniem. Istniejąca nawierzchnia powstała po wymieszaniu kruszywa z wapiennego o frakcji 16-31,5 z istniejącą nawierzchnią gruntową wzmocnioną żużlem. Po wykonaniu profilowania i zagęszczenia zostanie wykonana dodatkowa warstwa nawierzchni żwirowej o grubości 5 cm. Do ułożenia warstwy należy zastosować układarkę - Zamawiający nie dopuszcza ułożenia warstwy przy użyciu równiarki. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za zabezpieczenie sprzętu laboratoryjnego umożliwiającego kontrolę jakości robót. Konstrukcja nawierzchni - warstwa nawierzchni żwirowej grubości 5 cm na szerokości 4,0 m 3.1. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna (w tym SST, opis techniczny oraz rysunki techniczne, przedmiar robót i kosztorys nakładczy) 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233225-2 Drogi jednopasmowe 45233123-7 Drogi podrzędne 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 3.3. Miejsce wykonywania robót: działka ewidencyjna: 877, 878, 879, 882, 883, 884 położone w obrębie ewidencyjnym: Warząchewka Polska, Gmina: Włocławek, oraz na dz. ew.: 572, 573, 574, 575/2, 557/2 ob. ew.: Dębniaki Gmina Kowal, Powiat: Włocławski, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 3.4. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. 3.6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 3) Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia placu budowy w cenę oferty. 3.7. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 3.8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 3) Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 4) Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 3.9. Informacje na temat podwykonawców: 1) Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 2) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. 3) Zgodnie z art. 6471 Kodeksu cywilnego do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 3.10. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: 1)Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane urządzenia, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 2)Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.25-2, 45.23.31.23-7, 45.23.24.51-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynieryjno Drogowa DROGTOM Sp. z.o.o., Al. Kazimierza Wielkiego 1B, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227497,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294794,10

  • Oferta z najniższą ceną: 294794,10 / Oferta z najwyższą ceną: 374010,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.