eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › rewitalizacja X-tej Muzy w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43906

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubliniec: rewitalizacja X-tej Muzy w Lublińcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta, do kontaktów: Jan Grajcar, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, e-mail: inwestycje@lubliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja X-tej Muzy w Lublińcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejski Dom Kultury w Lublińcu ul. Plebiscytowa 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: rewitalizacja X - tej Muzy w Lublińcu obejmująca swoim zakresem: 1/dobudowę nowego przedsionka połączoną z rozbudowę holu o galerię i szatnię od strony wejścia do budynku Miejskiego Domu Kultury (MDK), 2/przebudowę ukształtowania podłogi w sali widowiskowej MDK, 3/adaptację akustyczną wnętrza sali widowiskowej, 4/przebudowę portalu sceny, nowy podział kabin oraz wymiana podłogi sceny, 5/modernizację instalacji elektrycznych, oświetleniowych ogólnych i specjalistycznych, elektroakustycznych i sygnalizacyjnych, 6/remont instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń, 7/termomodernizację i renowację elewacji budynku MDK, 8/remont istniejącego tarasu i przebudowę podestu wraz ze schodami, 9/wykonanie klimatyzacji sali widowiskowej, wentylacji mechanicznej sceny i kabiny, 10/wykonanie instalacji alarmowania pożarowego, 11/dostawę i montaż:foteli na widownię,technologicznych mechanizmów widowni i sceny (wyciągi linowe, mechanizm kurtynowy, kurtyna główna, okotarowanie sceny,urządzeń technologii oświetlenia sceny,urządzeń technologii nagłośnienia, urządzeń technologii łączności inspicjenta, urządzeń technologii kinotechniki,uruchomienie i rozruch zamontowanych urządzeń wraz ze szkoleniem pracowników MDK. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 7.000.000 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/spełniają warunki określ. w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), b/w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 3mln zł brutto każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i instalacji (sanitarnych, elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) w tym 1 zamówienie polegające na wykonaniu lub modernizacji wielozadaniowych sal wykorzystywanych dla celów rozrywkowych (kina, teatry, domy kultury, sale koncertowe itp.), c/dysp. osobami posiadaj. upraw. budow. do wykon. samodz. funkcji techn. w budow. w zakresie kierowania robot.: -w specjal. kontr.-budowl. bez ogran., -w specjal. instal. w zakresie sieci, instal. i urządzeń cieplnych, wentyl., gazowych, wodociąg. i kanal., d/posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 700 tys. zł, e/posiadają ubezp. OC w zakresie prowadz. dział. na kwotę min. 1 mln zł. Warunki określone w pkt. b, c, d i e wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych poniżej, na zasadzie \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy), c/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d/aktualne odpisy uprawnień osób wymienionych powyżej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, f/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do składania ofert zamawiający zaprosi pierwszych 5 wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki oraz którzy wykażą największe doświadczenie, tj. wykażą się największą liczbą wykonanych lub zmodernizowanych wielozadaniowych sal wykorzystywanych dla celów rozrywkowych (kina, teatry, domy kultury, sale koncertowe itp.). Pod uwagę brane będą jedynie roboty, do których zostały dołączone dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie) lub wszystkich wykonawców którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu w przypadku jeżeli liczba ich będzie mniejsza niż pięć. W przypadku, gdy 2 lub więcej wykonawców wykażą się wykonaniem takim samym doświadczeniem o kolejności będzie decydować łączna wartość wykonanych lub zmodernizowanych obiektów (pod uwagę brane będą tylko roboty budowlane, dla których załączone dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: zakwalifikowani Wykonawcy otrzymają specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym wraz z załączonymi dokumentami, o których mowa w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat, I piętro pok. Nr 14). Wnioski należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych w sposób trwały kopertach lub opakowaniach z umieszczonymi: nazwą i adresem Zamawiającego i Wykonawcy, napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Rewitalizację X-tej Muzy w Lublińcu, datą i godziną składania wniosków (sekcja IV.3.3 niniejszego ogłoszenia) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.