Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Radom: Dostawa testów, podłoży mikrobiologicznych i surowic
Numer ogłoszenia: 438824 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu , ul. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3847239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów, podłoży mikrobiologicznych i surowic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- zwiera 14 pozycji; Część 2- zawiera 69 pozycji; Część 3- zawiera 5 pozycji; Część 4 - zawiera 8 pozycji; Część 5-zawiera 2 pozycje; Część 6 - zawiera 2 pozycje; Część 7- zawiera 26 pozycji; Część 8- zawiera 4 pozycje; Część 9 - zawiera 7 pozycji; Część 10- zawiera 2 pozycje; Część 11- zawiera 27 pozycji; Część 12- zawiera 5 pozycji; Część 13 - zawiera 37 pozycji; Część 14- zawiera 8 pozycji; Część 15 - zawiera 6 pozycji; Część 16 - zawiera 1 pozycję; Część 17- zawiera 10 pozycji ; Część 18 - zawiera 1 pozycję ; Część 19 - zawiera 1 pozycję..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamwawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamwawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamwawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamwawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamwawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć przykładowe Certyfikaty jakości lub świadectwa jakości na produkty - dotyczy następujących pozycji: CZĘŚĆ 1 - poz.8,11 ; CZĘŚĆ 2 - poz.29,39 ; CZĘŚĆ 3 - poz.2 ; CZĘŚĆ 5 - poz.2 ; CZĘŚĆ 8 - poz.1 ; CZĘŚĆ 16 - poz.1 . Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu ( np. poz. 1) oraz musi potwierdzić za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO13485: 2005 - dotyczy części: 2, 3, 10, 11, 12, 15 ; Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO 9001:2000 - dotyczy części 1, 2, 4, 5, 7, 8,9,10,11,12,15, Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim oraz referencje z minimum trzech ośrodków pracujących na oferowanych produktach - dotyczy części 15
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 3. Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 4. Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 1 do wzoru umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 2. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadkach obniżenia cen przez producenta. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie; 4. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości opakowania, numeru katalogowego i/lub nazwy produktu pod warunkiem, że dotyczy to tego samego produktu określonego w specyfikacji, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany liczby opakowań pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, w sytuacji gdy: - zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; - produkt określony w specyfikacji zostanie wycofany z produkcji i obrotu, a wprowadzony produkt zmodyfikowany/ulepszony; - wystąpi przejściowy brak produktu określonego w specyfikacji przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.waw.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu
26-617 Radom, ul. Aleksandrowicza 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu 26-617 Radom, ul. Aleksandrowicza 5 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu pn. "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-2027
- Zakup i dostawa implantów do zaopatrywania pacjentów z urazami i zmianami pourazowymi dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Zakup i dostawa sprzętu endourologicznego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - umowa ramowa
- Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Radomia oraz aktualizacja "Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasta Radomia".
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk oraz dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego, ul. 11 Listopada, 26 - 400 Przysucha
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów odczynników do wykonywania badań genetycznych oceny mutacji w genach BRCA1, CHEK2, PALB2
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibracyjnych i części eksploatacyjnych do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników oraz drobnych materiałów zużywalnych
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań parametrów krytycznych do dwóch analizatorów ABL 90 Flex Plus na okres 14 miesięcy
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
- dostawa podłoży, testów oraz odczynników z zakresu mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatorów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.