eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMontaż Publicznych Punktów Ładowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Warszawa: Montaż Publicznych Punktów Ładowania
Numer ogłoszenia: 43874 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż Publicznych Punktów Ładowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu urządzeń parkingowych tj. Publicznych Punktów Ładowania (PPŁ) jedno- i trójfazowych w czterech miastach Polski tj. w Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Warszawie, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. W skład zestawu trójfazowego wchodzą: 1 PPŁ wraz z ustojem betonowym oraz 2 słupki satelitarne z ustojami betonowymi. W skład zestawu jednofazowego wchodzi 1 PPŁ wraz z ustojem betonowym. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niezależnych od siebie części. W każdej z części Zamawiający dostarczy Wykonawcy kompletne zestawy PPŁ jedno- i trójfazowe. Wykonawca natomiast zapewni pozostałe materiały niezbędne do instalacji, w tym: przewód do podłączenia, licznik oraz zabezpieczenie linii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wyznaczyć spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy oraz dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla niego. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy tj. wymieniona w KRS lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie dla niej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące: 1) przesunięcia terminu wykonania usługi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia brutto w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT, 3) zmian sposobu montażu wynikających ze zmiany technologii, przy czym sposób ten nie może być gorszy od wymaganego przez Zamawiającego i zaoferowanego przez Wykonawcę, 4) zmniejszenia liczby lokalizacji montażu PPŁ, 5) zmniejszenia liczby instalowanych PPŁ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, Dział Administracyjny, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, budynek nr 3, II p., pok. 237.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 09:50, miejsce: Instytut Elektrotechniki, Dział Administracyjny, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, budynek nr 3, II p., pok. 237.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Mazowieckiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MONTAŻ PPŁ W KATOWICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zainstalowanie 11 zestawów trójfazowych PPŁ oraz 11 zestawów jednofazowych PPŁ w 22 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Przewiduje się instalację: 1) z wykorzystaniem max. 30 m przewodu pięciożyłowego 5x6mm2. 2) z wykorzystaniem ustoju betonowego lub w inny sposób, zaakceptowany przez Zamawiającego, a wynikający z warunków instalacyjnych w danej lokalizacji. 2. Przeprowadzenie nw. badań i pomiarów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: 1) protokół robót zanikających, 2) protokoły badań i pomiarów wykonanych instalacji w tym: pomiar rezystancji izolacji, pomiar impedancji pętli zwarcia, pomiar rezystancji uziemienia, pomiarowe sprawdzenie działania wyłączników różnicowoprądowych oraz dodatkowo protokół stanu licznika. Termin zakończenia prac instalacyjnych (montaż) oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu przekazania poszczególnych PPŁ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MONTAŻ PPŁ W KRAKOWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zainstalowanie 2 zestawów trójfazowych PPŁ oraz 11 zestawów jednofazowych PPŁ w 13 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Przewiduje się instalację: 1) z wykorzystaniem max. 30 m przewodu pięciożyłowego 5x6mm2. 2) z wykorzystaniem ustoju betonowego lub w inny sposób, zaakceptowany przez Zamawiającego, a wynikający z warunków instalacyjnych w danej lokalizacji. 2. Przeprowadzenie nw. badań i pomiarów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: 1) protokół robót zanikających, 2) protokoły badań i pomiarów wykonanych instalacji w tym: pomiar rezystancji izolacji, pomiar impedancji pętli zwarcia, pomiar rezystancji uziemienia, pomiarowe sprawdzenie działania wyłączników różnicowoprądowych oraz dodatkowo protokół stanu licznika. Termin zakończenia prac instalacyjnych (montaż) oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu przekazania poszczególnych PPŁ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MONTAŻ PPŁ W GDAŃSKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zainstalowanie 4 zestawów trójfazowych PPŁ oraz 11 zestawów jednofazowych PPŁ w 15 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Przewiduje się instalację: 1) z wykorzystaniem max. 30 m przewodu pięciożyłowego 5x6mm2. 2) z wykorzystaniem ustoju betonowego lub w inny sposób, zaakceptowany przez Zamawiającego, a wynikający z warunków instalacyjnych w danej lokalizacji. Propozycję innego sposobu montażu PPŁ niż na ustoju betonowym Wykonawca składa Zamawiającemu na piśmie (e-mailem na adres k.nita@iel.waw.pl). 2. Przeprowadzenie nw. badań i pomiarów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: 1) protokół robót zanikających, 2) protokoły badań i pomiarów wykonanych instalacji w tym: pomiar rezystancji izolacji, pomiar impedancji pętli zwarcia, pomiar rezystancji uziemienia, pomiarowe sprawdzenie działania wyłączników różnicowoprądowych oraz dodatkowo protokół stanu licznika. Termin zakończenia prac instalacyjnych (montaż) oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu przekazania poszczególnych PPŁ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MONTAŻ PPŁ W WARSZAWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zainstalowanie 29 zestawów trójfazowych PPŁ oraz 1 zestawu jednofazowego PPŁ w 23 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Przewiduje się instalację: 1) z wykorzystaniem max. 30 m przewodu pięciożyłowego 5x6mm2. 2) z wykorzystaniem ustoju betonowego lub w inny sposób, zaakceptowany przez Zamawiającego, a wynikający z warunków instalacyjnych w danej lokalizacji. 2. Przeprowadzenie nw. badań i pomiarów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: 1) protokół robót zanikających, 2) protokoły badań i pomiarów wykonanych instalacji w tym: pomiar rezystancji izolacji, pomiar impedancji pętli zwarcia, pomiar rezystancji uziemienia, pomiarowe sprawdzenie działania wyłączników różnicowoprądowych oraz dodatkowo protokół stanu licznika. Termin zakończenia prac instalacyjnych (montaż) oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu przekazania poszczególnych PPŁ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.