eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzŚwiadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Raciborza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Racibórz: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Raciborza.
Numer ogłoszenia: 438660 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417598 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Raciborza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest -Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Raciborza. Szacunkowa ilość godzin od 1.01.2010-31.12.2010 - usługi opiekuńcze - 16128 godzin - usługi specjalistyczne - 180 godzin - usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi 3480 godzin 2.Zakres usług opiekuńczych obejmuje: 2.1 Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności: 1)utrzymanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki, azwłaszcza: mycie okien, ścieranie kurzu, wynoszenie śmieci, wycieranie podłóg ,zmywanie naczyń, porządkowanie szaf (wg życzenia podopiecznego), 2)dostarczanie opału i utrzymanie ciepła w pomieszczeniu, 3)zakup art. spożywczych, higieniczno-sanitarnych,leków i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, 4)przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety (zapewnienie jednego gorącego posiłku w ciągu dnia) pomoc przy spożywaniu posiłków, 5)pranie odzieży, bielizny pościelowej, firany itp. 2.2Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych . 1)zabiegi higieniczno-sanitarne , a w szczególności : a)mycie i kąpiel chorego, b)przesłanie łóżka, c)układanie chorego w łóżku, d)pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, e)zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f)podawanie leków doustnych ,obserwacja efektów działania leków, g)udzielanie pierwszej pomocy w przypadkach nagłych i zagrażających życiu podopiecznego. 2.3 Pomoc w załatwianiu spraw administracyjno-urzędowych . 2.4 Pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby w tym: 1)podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, 2)organizowanie i podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich, 3)organizowanie spacerów, czytanie. 3.Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje : 3.1 Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: 1)kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: a)samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, b)dbałość o higienę i wygląd, c)utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, d)wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, e)korzystanie z usług różnych instytucji, 2)interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: a)pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych-poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, b)ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, c)doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, d)kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, e)współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, 3)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: a)w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, b)w wypełnieniu dokumentów urzędowych, 4)wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: a)w szukaniu informacji o pracy,pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, b)w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, c)w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, d)w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku, 5)pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: a)nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, b)pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, c)zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe. 3.2 Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: 1)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, 2)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, 3)pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, 4)pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, 5)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, 6)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 7)pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych. 3.3Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj.Dz. U.2008 r, Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.): 1)zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, 2)współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług. 3.4 Pomoc mieszkaniowa, w tym: 1)w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, 2)w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, 3)kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu; 3.5 Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz. 535, z późn. zm. ). 1)Zakres świadczonej pomocy będzie ustalony indywidualnie dla każdego podopiecznego, na podstawie zaleceń lekarza wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności oraz przeprowadzonego przez pracownika socjalnego wywiadu środowiskowego. 2)Realizacja zlecenia następuje na podstawie przekazanej Usługodawcy decyzji administracyjnej, określającej zakres usług i % odpłatności. 3)Zamawiający w uzasadnionych przypadkach będzie zlecał wykonywanie usług łącznie tj: usługi podstawowe i specjalistyczne usługi opiekuńcze u jednego podopiecznego. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania poszczególnych typów usług przez osoby z właściwym danemu typowi usługi przygotowaniem zawodowym. 5)Usługi opiekuńcze będą świadczone w dni powszednie, niedziele i święta w godzinach dopołudniowych i popołudniowych, oraz w godzinach wieczornych wg zasad ustalonych w pkt.4. 6)Istotne utrudnienia w wykonywaniu pracy przez usługodawcę a spowodowane przez klienta winny być zgłaszane niezwłocznie do zamawiającego. 7)W karcie pracy usługodawca potwierdza ilość faktycznie wykonanych godzin, zamieszcza informacje o przeszkodach w wykonaniu usług, potwierdzone podpisem klienta...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 287652 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Czerwony Krzyż DOM PCK, Pl.Piastowski 19, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 287652
  • Oferta z najniższą ceną: 287652 oferta z najwyższą ceną: 287652
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.