eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Rzeszów: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 43865 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8659600, 8659673, faks 017 8621476.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie wg ilości wykazanych w formularzu cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek były fabrycznie nowe, oryginalne tj. pochodzące od producenta urządzeń - zgodnie z opisem, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. oferujących wkłady równoważne jakościowo, fabrycznie nowe, w 100% kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione o wydajności takiej samej bądź lepszej (pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość druku) w stosunku do wkładu oryginalnego. 3) Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem. 4) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach Zamawiającego, nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzeń do których zostały zakupione. 5) Zamawiający wymaga by dostarczone wkłady posiadały minimum roczny termin przydatności do użycia licząc od daty dostawy, 6) Zamawiający dopuszcza dostarczanie wkładów w opakowaniach typu dualpack. 7) Jeżeli w trakcie użytkowania wkładów dostarczonych przez wykonawcę Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość druku lub niezawodność niekorzystnie odbiega od standardów producenta, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowe egzemplarze wolne od wad w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia. 8) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania wkładów dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (również wymiana bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa uszkodzonego urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą urządzeń ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt-Papier Ryszard Cebula Spółka Jawna, Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59125,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13718,17

  • Oferta z najniższą ceną: 13718,17 / Oferta z najwyższą ceną: 25460,67

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    z uwagi na fakt, iż łączna wartość przedmiotu zamówienia w bieżącym roku przekracza równowartość 14 tys. euro oraz, że materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, posiadają określone parametry techniczne i standardy jakościowe oraz to, że są ogólnie dostępne - należy zastosować tryb zapytania o cenę zgodnie z art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.