eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrutaZorganizowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacji na przewóz rzeczy oraz okresowego szkolenia kierowców dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Gruta: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacji na przewóz rzeczy oraz okresowego szkolenia kierowców dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 438622 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 468 31 21, faks 56 468 31 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.bip.gruta.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kwalifikacji na przewóz rzeczy oraz okresowego szkolenia kierowców dla uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) zadanie nr 1 - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy wraz z egzaminem dla 2 osób pow. 21 r.ż., b) zadanie nr 2 - Szkolenie okresowe dla kierowców mających uprawnienia do przewozu drogowego wraz z badaniami lekarskimi i psychologicznymi dla 3 osób. 2. Do istotnych warunków zamówienia należy: 2.1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na dla 2 osób w wieku powyżej 21. roku życia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2.2. zorganizowanie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich uczestników kursu w celu wydania zaświadczenia niezbędnego do rozpoczęcia kursu. 2.3 zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia okresowego dla kierowców mających uprawnienia do przewozu drogowego dla 3 osób, oraz badań lekarskich i psychologicznych. 2.4 Po zakończeniu kursów i szkoleń okresowych każdy z uczestników otrzyma: a) świadectwo kwalifikacji zawodowej, b) orzeczenia lekarskie i psychologiczne o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 2.5. ubezpieczenie NNW uczestników kursu; 2.6. opłacenie i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego uczestnika kursu do otrzymania świadectwa kwalifikacji. 2.7. opłacenie jednego podejść do egzaminu dla każdego uczestnika; 2.8. miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Grudziądz; 2.9. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych zgodna z obowiązującymi przepisami prawa; 2.10. załączenie harmonogramu zajęć uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy; 2.11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć. Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi realizacji programów POKL. 2.12. Wykonawca po zakończeniu kursów i obyciu egzaminów jest zobowiązany w ciągu 7 dni roboczych przekazać Zamawiającemu: b) list obecności uczestników na poszczególnych etapach realizacji kursu c) oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w części teoretycznej i praktycznej, d) zdjęć ze szkolenia, e) kserokopii badań lekarskich, f) potwierdzenie otrzymania przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych, g) kserokopii polisy ubezpieczeniowej uczestników, h) kserokopii protokołu z egzaminu wewnętrznego i) imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu lub nie przystąpiły do egzaminu. 2. Kurs będzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 3. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 poz. 1019). Ponadto program kursów, a także warunki jego realizacji także muszą być zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 z 2010 roku). 4. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie (łącznie z przewidzianymi przerwami). 5. Zajęcia praktyczne (w tym na placu manewrowym) muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie. 6. Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie będą w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. Po naprawie, kolejne etapy szkolenia prowadzone są na pojeździe wskazanym w ofercie. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) zapewnienie kursantom podczas części teoretycznej kursu tzw. serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, napoje). c) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć grupowych, wyposażoną w sprzęt audiowizualny oraz niezbędne pomoce, d) dla każdego z uczestników materiały szkoleniowe, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik - format A4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne. Materiały szkoleniowe, za wyjątkiem długopisu, muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. Zamawiający skieruje do Wykonawcy łącznie 5 osób do odbycia kursów i szkoleń, jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób. 10. Wykonawca zobowiązany jest: a) udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów dotyczących postępów w realizacji szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursów, na każdym ich etapie, b) poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i Instytucji Pośredniczącej - Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, c) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach mających wpływ na przebieg realizacji kursu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 7. Zamawiający dopuszcza udzielenie ofert uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 50% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie z właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie szkolenia kierowców. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie zamówienia - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada o potencjał techniczny do prawidłowej realizacji zadania - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: instruktorami posiadającymi uprawnienia (dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia) , zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm., ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 poz. 1019) ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi, poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia i wskazanie podstawy dysponowania tymi osobami z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nr 1 - Formularz oferty Nr 2 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu Nr 3 -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania Nr 4 - Projekt umowy Nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.bip.gruta.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244, 86-330 Mełno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.