To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4385 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Świętajno: Przebudowa drogi gminnej - ulica Żymierskiego w Świętajnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351705-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętajno, krajowy numer identyfikacyjny
51074328400000, ul.
ul. Grunwaldzka
15,
12140
Świętajno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 623 20 60, faks
89 623 20 76, e-mail
info@swietajno.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swietajno-ug.wwm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej - ulica Żymierskiego w Świętajnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: "Przebudowa drogi gminnej - ulica Żymierskiego w Świętajnie" w skład którego wchodzi n/w zakres rzeczowy robót:oPrzygotowanie terenu pod budowę: -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,435 km, -Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej 18,6 m2, -Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej 208+109 m, -Roboty remontowe - frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km 186 m2, -Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, -Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, -Karczowanie pni o śr. 26-35 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności 8 szt.o Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: -Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi 116,67 m3.o Podbudowa: -Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników 413,00 m2, -Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników 55,23 m2, -Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. po zagęszczeniu 10 cm pod chodnik 413,00 m2, -Podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości po zagęszczeniu 15 cm ( po zjazdy ) 55,23m2, o Krawężniki i obrzeża: -Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 332,40 m, -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 326,52 m,o Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej: -Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 468,23 m2.o Nawierzchnia bitumiczna: -Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 75,00 t, -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm ( warstwa ścieralna ) 2392,50 m2.o Oznakowanie poziome, pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych 4 szt., -Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2, -Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie 20 m2. oOdwodnienie: -Wymiana uszkodzonych rur kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych z PVC o śr. nom. 200 mm 153 m, -Wymiana nieczynnych uszkodzonych studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem 2 szt., -Przejścia przez ścianę betonową o grub. dla rurociągów śr. 200 mm 3 przej. -Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych 2 szt. oInwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWIOR.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45233300-2,
45233222-1,
45233222-1,
45233290-8,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT159966.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 196758.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.