Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Warszawa: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, znak sprawy: AZP-2401-05/2011
Numer ogłoszenia: 43854 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN , ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, faks 022 8225342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, znak sprawy: AZP-2401-05/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby IBD sprzętu komputerowego, tj. komputerów stacjonarnych i przenośnych klasy PC oraz monitorów LCD, drukarek oraz skanerów opisanych w specyfikacji technicznej, zwanego w dalszej treści SIWZ sprzętem. Każdorazowa dostawa sprzętu odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w ramach bieżących potrzeb. Czas dostarczania nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych sprzętu, stosownie do rzeczywistych potrzeb. W czasie obowiązywania umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć (przewiduje) na zakup zamawianego sprzętu kwotę 377 000,00 PLN bez VAT.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis parametrów technicznych oferowanych urządzeń (zamieszczony w odpowiedniej kolumnie załącznika do SIWZ -Formularz techniczno-cenowy). Oryginalne katalogi potwierdzające parametry oferowanych urządzeń w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym, jeżeli jest to język angielski Zamawiający nie wymaga ich tłumaczenia na język polski - dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta. Certyfikat Microsoft potwierdzający współpracę z aktualnie wspieranymi systemami operacyjnymi (WHCL). Normy ISO 9001:2008 (do każdego z oferowanego sprzętu) wystawione dla producenta sprzętu. Norma ISO 9001:2008 wystawiona dla Wykonawcy. Norma ISO 14001:2004 wystawiona dla Wykonawcy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dostawy - 5
- 3 - Czas reakcji serwisowej - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że mogą nastąpić zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej (na podstawie której dokonano wyboru), w przypadku: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - nastąpi dostosowanie jej treści do nowo obowiązujących przepisów; gdy zaistnieją zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej lub niezależne od stron okoliczności wynikające z działanie osób trzecich, które to okoliczności uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy - w umowie może zostać odpowiednio zmieniony termin jej realizacji po uprzednim udokumentowaniu przez Strony wystąpienia wskazanych okoliczności; w razie braku dostępności na rynku sprzętu wykazanego w Ofercie Wykonawcy - dopuszczalna jest zmiana sprzętu na równoważny o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa -po złożeniu pisemnego wniosku o wydanie wersji papierowej SIWZ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Pasteura 3, pok. nr 29 (Kancelaria) 02-093 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK oraz pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych terenie Gminy Zblewo
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.