eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GRANICACH POWIATU BOLESŁAWIECKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 (2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Bolesławiec: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GRANICACH POWIATU BOLESŁAWIECKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 (2)
Numer ogłoszenia: 438510 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GRANICACH POWIATU BOLESŁAWIECKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 (2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zimowym utrzymani dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na obszarze Powiatu Bolesławieckiego w okresie od 12.11.2013 r. do 15.04.2014 r. Usługa została podzielona na 6 części. Świadczenie usługi będzie odbywać się według Specyfikacji Technicznej na zimowe utrzymanie dróg w Powiecie Bolesławieckim (stanowiącej załącznik nr 2). Usługa musi być wykonywana według standardów ZUD opisanych w specyfikacji. Zamawiający zapewnia środki do ZUD (mieszankę piaskowo - solną, sól i solankę) oraz ich załadowanie na pojazdy Wykonawcy. Usługi ZUD będą świadczone na wezwanie uprawnionego pracownika ZDP w Bolesławcu w w/w okresie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część Wykonawca musi posiadać taką ilość sprzętu aby zapewnić wykonanie usługi równocześnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł. słownie: tysiąc pięćset złotych na każdą z części. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem wadium.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie wszystkich części na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie wszystkich części na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten został określony w załączniku nr 2 do w odniesieniu do każdej z części zamówienia osobno. Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości sprzętu, jakim muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej zgodnie z wymaganymi standardami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie wszystkich części na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie wszystkich części na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie udało się wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach: np. siła wyższa, tj. wyjątkowe zdarzenie lub okoliczność, przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof itp. b) Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Zwycięstwa 9, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Plac Marsz. J. Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec pok. nr 1 -Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa zimowego utrzymanie dróg na - drogach wojewódzkich Nr 297 i 363 (Bolesławiec - Włodzice, Bolesławiec - Ganczary) łączna długość trasy jednorazowo 52 km,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymanie dróg na - drogach wojewódzkich Nr 297 i 363 (Bolesławiec - Włodzice, Bolesławiec - Ganczary) łączna długość trasy jednorazowo 52 km, na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg w Powiecie Bolesławieckim (załącznik nr2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na droga wojewódzka Nr 297 (Bolesławiec-Kozłów, Trzebień-Trzebień Mały-A-18)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na droga wojewódzka Nr 297 (Bolesławiec-Kozłów, Trzebień-Trzebień Mały-A-18). Długość trasy jednorazowo 53 km - na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg w Powiecie Bolesławieckim (załącznik nr2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 350 (Bolesławiec-Parowa, Parowa-Ołobok, Parowa-Poświętne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 350 (Bolesławiec-Parowa, Parowa-Ołobok, Parowa-Poświętne). Jednorazowa długość trasy 68 km na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg w Powiecie Bolesławieckim (załącznik nr2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa zimowego utrzymania drogi wojewódzkiej Nr 357 (Bolesławiec-Osiecznica, Osiecznica-Nowogrodziec-Nawojów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania drogi wojewódzkiej Nr 357 (Bolesławiec-Osiecznica, Osiecznica-Nowogrodziec-Nawojów). Jednorazowa długość trasy 76 km - na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg w Powiecie Bolesławieckim (załącznik nr2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa zwalczanie gołoledzi (jezdnia - solanka, chodniki - piasek), odśnieżanie ulic miasta Bolesławiec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zwalczanie gołoledzi (jezdnia - solanka, chodniki - piasek), odśnieżanie ulic miasta Bolesławiec. Łączna długość trasy 16,5 km. na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg w Powiecie Bolesławieckim (załącznik nr2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie chodników z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T do odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkich w powiecie Bolesławieckim według potrzeb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i posypywanie chodników z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T do odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkich w powiecie Bolesławieckim według potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.