eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePrzebudowa muru oporowego przy ul. Dolnej w Policach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Police: Przebudowa muru oporowego przy ul. Dolnej w Policach
Numer ogłoszenia: 43831 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, faks 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa muru oporowego przy ul. Dolnej w Policach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wzmocnieniem ceglanego muru oporowego poprzez wykonanie obok muru samonośnej konstrukcji oporowej opartej na słupach stalowych z I HEB 180 wbitych w ziemię na głębokość 3 m i wykonania żelbetowej płyty pomiędzy słupami, rozebranie starych balustrad z kształtowników stalowych, wykonanie nowej balustrady tarasowej z pochwytem stalowym, odstawienie na czas prac i ponownie ustawienie bunkra żelbetowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.26.24.26 - Roboty przy wbijaniu pali .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ. - profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, - wykonawca wykona siłami własnymi zakres robót o wartości co najmniej 50% ceny oferty, - wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmiej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy(wg zał. nr 3 do SIWZ), że: - przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, - zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zatrzeżeń - w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferty (chyba, że zostanie wniesiony protest) zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. 1 do SIWZ, Wykonawca spełmia wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych tj. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP 2. dokumenty wymagane od wykonawców: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w zakresie kierowania robotami w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym(odisy/kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich klasyfikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności( wg zał. nr 4 SIWZ), - wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje)-wg zał. nr 5 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach, Wydział Techniczno - Inwestycyjny 72-010 Police, ul. Bankowa 18( iv piętro - pokój 416).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3 ( I piętro - Sekretariat pokój nr 30)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.