To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Parczew: Usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW
Numer ogłoszenia: 438218 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394540 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW, tj. : A) sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.): 1) bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie przy ul. 11-ego Listopada 98 - maksymalny zakres zamówienia wynosi 5.600 godzin - ZADANIE NR 1; 2) bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62 - maksymalny zakres zamówienia wynosi 5.600 godzin - ZADANIE NR 2; B) sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21 - ZADANIE NR 3; C) monitorowanie obiektu, tj. budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21- ZADANIE NR 4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.) bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie przy ul. 11-ego Listopada 98.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Panasiuk Firma Handlowo-Usługowa MATI, Kopina 54, 21-210 Milanów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30169,44
Oferta z najniższą ceną: 29680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62129,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.) bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Panasiuk Firma Handlowo-Usługowa MATI, Kopina 54, 21-210 Milanów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30169,44
Oferta z najniższą ceną: 29514,24 / Oferta z najwyższą ceną: 61129,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8778,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8487,00
Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12546,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Dostawa artykułów spożywczych do SPZOZ w Parczewie w podziale na 7 zadań
- Świadczenie usług szkoleniowych w projekcie "Lepiej wykształceni zawodowcy edycja 2. Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie"
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Ochrona osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi dla nieruchomości MWOMP SPZOZ w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.